سه بسط Destiny 2 تا زمان عرضه نهایی رایگان است

با نزدیک شدن به انتشار نسخه نهایی Destiny 2 در 4 ژوئن، Bungie سه تا از الحاقیه های قبلی خود را برای مدت محدودی رایگان می کند. از این پس تا 3 ژوئن، بازیکنان می‌توانند بازی‌های Destiny 2: Shadowkeep، Destiny 2: Beyond Light و Destiny 2: The Witch Queen را آزادانه بازی کنند.

الحاقات بعدی Destiny 2، The Final Shape، یک معامله بزرگ برای بازی است و به کمان روشن و تاریک بازی پایان می دهد شکل نهایی.

در حال پخش: سرنوشت 2 | تریلر گسترش دسترسی آزاد

دسترسی رایگان شامل سه مورد از چهار بسط Destiny 2 است که تنها لایت فال سال گذشته در دوره گسترده تر دسترسی آزاد گنجانده نشده است. تنها اعضای PlayStation Plus نیز می‌توانند به صورت رایگان به Lightfall دسترسی داشته باشند، و Destiny 2: Lightfall به عنوان یکی از بازی‌های رایگان ماهانه ماه می در PS4 و PS5 گنجانده شده است.

محتوای زیادی برای بازی در یک ماه وجود دارد، بنابراین بازیکنان باید انتخاب کنند که در کدام بخش از هر بسط می‌خواهند جذب شوند. از بین سه الحاقیه دسترسی باز، Beyond Light تنها یکی است که یک زیر کلاس جدید انحصاری DLC به نام Stasis را اضافه کرده است که با اجرای کمپین آن می توان قفل آن را باز کرد.

اگر به دنبال Stasis هستید، به خاطر داشته باشید که بازیکنانی که قفل Stasis را در دوره‌های دسترسی آزاد قبلی باز کرده‌اند، گزارش داده‌اند که پس از آن باید DLC را خریداری کنند تا Stasis روی شخصیت خود باقی بماند. بازیکنان هر غارتی را که در طول دوره دسترسی آزاد به دست می آورند نگه می دارند.

اگر سه الحاق در کمتر از یک ماه کافی نیست، حتماً محتوای Into The Light را که قبل از راه‌اندازی The Final Shape منتشر می‌شود، بررسی کنید تا بتوانید جلسات Destiny 2 خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر