بازی جدید Media Molecule بسیار متفاوت از Dreams است

موسس Media Molecule در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که پروژه بعدی این استودیو بیشتر شبیه یک بازی است.

مارک هیلی، بنیانگذار Media Molecule اعلام کرد که بازی آینده این استودیو به جای ارائه یک ابزار تولید محتوا، بیشتر بر جنبه های گیم پلی تمرکز خواهد کرد. در طی یک مصاحبه جدید با بن هانسن MinnMaxx در مورد جدایی خود از Media Molecule و آینده استودیو صحبت کرد.

Media Molecule در حال کار بر روی محصولی است که بیشتر شبیه یک بازی است تا یک ابزار تولید محتوا

مارک هیلی در این رابطه گفت: «فکر نمی‌کنم کسی چیزی در مورد توسعه یک IP جدید توسط Studio Media Molecule بداند، تا جایی که من می‌دانم، فقط می‌توانم بگویم که این پروژه بیشتر شبیه یک بازی است تا تولید محتوا من فکر می کنم سونی امیدوار است که Media Molecule عالی باشد و من مطمئن هستم که آنها می توانند با این بازی به موفقیت های زیادی دست یابند.”

او سپس در مورد بازی قبلی این استودیو، Dreams صحبت کرد. مارک هیلی ادعا کرد که اگر بازی از همان روز اول با پشتیبانی از چند نفره در کنار نسخه رایانه شخصی عرضه می شد، می توانست موفقیت بیشتری داشته باشد: «ما بسیار خوش شانس بودیم که توانستیم مجوز ایجاد چنین پروژه دیوانه کننده ای را دریافت کنیم اثری که با این ویژگی ها روی کنسول منتشر شد و من پشیمان نیستم.”

موجودات رنگارنگ و بامزه در کنار لوگوی استودیوی بازیسازی Media Molecule Playstation Sony

استودیو Media Molecule در سپتامبر 2023 به پشتیبانی از Dreams پایان داد و از آن زمان در حال ساخت پروژه بعدی خود است. در نتیجه این پروژه دنباله روی Dreams یا LittleBigPlanet نخواهد بود و یک IP جدید محسوب می شود. این استودیو هنوز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است.

بخوانید  Summer Game Fest 2023: اطلاعیه هایی از بزرگترین بازی ها

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر