اعلام تاریخ انتشار تریلر Assassin's Creed Red

ظاهرا یوبی سافت قصد دارد گیم پلی بازی Assassin's Creed Red را در جریان رویداد Ubisoft Forward معرفی کند.

Media Insider Gaming اخیرا گزارش داد که Ubisoft قصد دارد گیم پلی بازی Assassin's Creed Red را در رویداد آینده Ubisoft Forward معرفی کند. به نظر می رسد که سازندگان محتوا و اعضای رسانه های مختلف می توانند بازی های مختلف را در رویداد Summer Game Fest امتحان کنند. آنها می توانند پیش نمایش های خود را پس از برداشته شدن محدودیت ها در 12 ژوئن منتشر کنند.

شاید یوبی سافت بخواهد بازی Assassin's Creed Red را قبل از Ubisoft Forward معرفی کند

هنوز مشخص نیست که بازی Assassin's Creed Red مانند آثار قبلی قبل از رویداد Ubisoft معرفی خواهد شد یا خیر. وضعیت به این صورت است که ابتدا تریلر بازی برای نشان دادن نام رسمی و تاریخ تقریبی عرضه پخش می شود و سپس اطلاعات بیشتر در طول یوبی سافت فوروارد فاش می شود. رویداد Ubisoft Forward در تاریخ 21 ژوئن 1403 (10 ژوئن 2024) دنبال خواهد شد.

رسانه ها قبلاً اعلام کرده بودند که Assassin's Creed Red دارای دو شخصیت اصلی مرد و زن خواهد بود: یک سامورایی به نام Yasuke (که در واقع در قرن 15 زندگی می کرد) و یک قاتل به نام Naoe. علاوه بر Project Red، سری بازی Assassin's Creed شامل Assassin's Creed Infinity نیز خواهد بود. این پروژه که مرکز اصلی شناخت کامل این گروه و داستان آن است، در «دوران مدرن» اتفاق می‌افتد.

سری Assassin's Creed همچنان از موتور بازی به نام Anvil Pipeline استفاده خواهد کرد. موتوری که کار را روان‌تر و بهتر می‌کند تا سازندگان بتوانند از جلوه‌های بصری، نورپردازی (مانند ردیابی پرتو) و هندسه مجازی استفاده کنند. این موتور گرافیکی جدید تمام جنبه های بازی مانند سیستم پارکور، تغییر آب و هوا و بسیاری موارد دیگر را به طور کامل تغییر می دهد.

بخوانید  Masters of Doom اثر دیوید کوچنر در Polypod TV منتشر شد

بازی Assassin's Creed Codename Hexe

ورودی بزرگ بعدی در سری Assassin's Creed که قرار است در سال 2026 منتشر شود، Hexe نام دارد. اثری که تنها شامل یک شخصیت زن اصلی (بعد از شخصیت اصلی زن در Assassin's Creed Chronicles: China) به نام السا خواهد بود. از دیگر پروژه های یوبی سافت می توان به Obsidian (بازسازی Black Flag)، Nebula (در هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه)، Raid (یک PvE رایگان برای بازی 4 نفره)، Echoes (یک بازی اکشن چند نفره)، اشاره کرد. و نسخه بازسازی شده Assassin's Creed که تا پایان سال 2030 منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر