تلاش برای کشف رازهای عمارت مرموز در تریلر The Last Case of Benedict Fox


استودیو Plot Twist و Rogue Games تریلر جدیدی از بازی Metroidvinia The Last Case of Benedict Fox منتشر کردند.

از زمان معرفی در سال گذشته، The Last Case of Benedict Fox به یکی از مورد انتظارترین عناوین برای طرفداران ژانر Metroidvania تبدیل شده است و با هر نمایش جدید امیدوارکننده تر به نظر می رسد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Plot Twist و Rogue Games در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023، تریلر تاثیرگذاری دیگری از بازی منتشر کرده اند. برای افزایش هیجان بازیکنان برای تجربه آن در آستانه انتشار.

تریلر داستانی بازی Benedict Fox’s Last Case محیط های مختلف بازی را به نمایش می گذارد و نگاهی اجمالی به دنیای عجیب و غریبی که بازیکنان در بازی Lovecraft’s Metroidvinia با آن روبرو خواهند شد را نشان می دهد. این تریلر همچنین قسمت هایی از نبرد با دشمنان مختلف را نشان می دهد. تمرکز اصلی این تریلر داستان بازی است که در آن، کارآگاه بندیکت فاکس در حالی که سعی دارد اسرار یک عمارت اسرارآمیز را کشف کند، به دنیای رو به زوال و شیطانی خاطرات می پردازد.

دانلود فیلم آپارات

بازی The Last Case of Benedict Fox در تاریخ 7 می 1402 (27 آوریل 2023) در دسترس کاربران پلتفرم Xbox Series X قرار خواهد گرفت. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. کاربران سرویس Gamepass می توانند این بازی Metroidvania را در همان روز عرضه بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فصل پنجم سریال Witcher در مرحله پیش تولید است