میاموتو علاقه ای ندارد که او را «اسپیلبرگ صنعت بازی» خطاب کنند.

بنا به دلایلی، بسیاری از طرفداران رسانه های سرگرمی تمایل دارند تمام جنبه های بازی های ویدیویی را با صنعت فیلم مقایسه کنند. یکی از این مقایسه‌ها، که به سال 1996 بازمی‌گردد، میاموتو و اسپیلبرگ را شامل می‌شود. حال این کارگردان ژاپنی و خالق ماریو در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که علاقه ای به این گونه مقایسه ها و مقایسه ها ندارد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

میاموتو این مصاحبه را در حالی انجام داد که بیشتر زمان اخیر خود را روی Super Nintendo World در یونیورسال هالیوود پارک کار می کرد. میاموتو در مصاحبه خود به نکته عجیبی اشاره کرد و گفت که دوست دارد از ساختمان بزرگی که در این پارک ساخته شده، که احتمالا قلعه نمادین سری ماریو است، بالا برود. با این حال، واضح است که بالا رفتن از این قلعه فقط در بازی های ویدیویی امکان پذیر است و خالق ماریو نمی تواند در دنیای واقعی این کار را انجام دهد.

استودیو یونیورسال نینتندو

میاموتو در مصاحبه جدید خود توضیح داد: «همانطور که شما گفتید، من را اسپیلبرگ دنیای بازی نیز می نامند، اما من واقعاً آن را دوست ندارم. من میاموتو هستم. میاموتو میاموتو و نینتندو نینتندو است. با این حال، من بسیار افتخار می کنم که با دیزنی مقایسه می شوم. البته باید بگویم که به جای مقایسه نینتندو با دیزنی، فکر می‌کنم دیزنی اهمیت خاصی را به ویژه برای خانواده‌ها نشان می‌دهد.»

میاموتو خالق شخصیت ماریو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که نام مستعار «اسپیلبرگ صنعت بازی» را دوست ندارد.

بخوانید  امروز NHL 23 PS5 و Xbox Series X Editions را با قیمت 40 دلار در Best Buy دریافت کنید.
Shigeru Miyamoto یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان سه دهه گذشته است که بسیاری از سری‌های معروف و پرفروش نینتندو مانند Mario، The Legend of Zelda، Donkey Kong، Star Fox و Pikmin را ساخته است. به دلیل خدمات بسیار ارزشمند این کارگردان و طراح بازی ژاپنی، بسیاری او را با استیون اسپیلبرگ، کارگردان بزرگ سینما مقایسه می کنند و به او لقب «اسپیلبرگ صنعت بازی» را داده اند.

شیگرو میاموتو در پاسخ به این سوال که چرا پارک جهانی Super Nintendo از عناصر بیشتری از سری ماریو استفاده می کند، گفت که بحث هایی برای اضافه کردن IP های نینتندو دیگری مانند Splatoon وجود داشته است. با این حال، نینتندو قصد دارد یک پارک موضوعی جهانی ژاپن را بر اساس Donkey Kong ایجاد کند.