امروز NHL 23 PS5 و Xbox Series X Editions را با قیمت 40 دلار در Best Buy دریافت کنید.

قیمت جمعه سیاه کمترین نسخه فیزیکی NHL 23 PS5 و Xbox Series X است | S برای فروش گذاشته شده است. به طور شگفت انگیزی، در ماه سپتامبر، نسخه های NHL 23 PS4 و Xbox One با قیمتی حدود 30 دلار – قیمتی که در حال حاضر در جمعه سیاه می بینیم – در GameStop فروخته شد.

NHL 23 در اکتبر 2022 منتشر شد، اما تمامی نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس در حال حاضر در Best Buy برای جمعه سیاه تخفیف دارند.

NHL 23 یک بازی شبیه‌سازی هاکی روی یخ است و ستاره‌های جلد ۲۰۲۳ Trevor Zegras از Anaheim Ducks و Sarah Nurse از تیم کانادا هستند. تغییرات گیم پلی شامل حرکات “آخرین شانس” است، جایی که زمانی که یک کاراکتر دچار لغزش می شود، آنها می توانند اقدامات غافلگیر کننده را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید هر آنچه را که درباره NHL 23 می‌دانیم بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

NHL 23 PS5 و Xbox Series X Editions | S 40 دلار است، 30 دلار کاهش از قیمت های اصلی 70 دلار. نسخه‌های NHL 23 PS4 و Xbox One 28 دلار هستند که 32 دلار از قیمت اصلی 60 دلار تخفیف دارد. این معاملات هنوز در Best Buy در دسترس هستند، بنابراین مطمئن شوید که به حساب Best Buy خود وارد شده‌اید تا قیمت‌های تخفیف‌خورده را ببینید.

بخوانید  گذرنامه دوره آموزشی Mario Kart 8 Booster Wave 4 اعلام شد

تعداد زیادی فروش عالی دیگر در جمعه سیاه در جریان است. می توانید سایر پیشنهادات ما را در زیر بررسی کنید: