آموزش 0 تا 100 نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم کامپیوتر | 1gamer

به‌علاوه، می‌دانیم که کاراکتر Ghost از زمان لانچ دردسترس خواهد بود. چون پوسته آن به‌عنوان یکی از جوایز پیش‌ثبت‌نام اعلام شده است. راهی منحصربه‌فرد برای به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف پیش‌روی شما می‌گذارند. امتیازاتی که به‌دست می‌آورید را می‌توانید برای پاداش ردیم کنید.

کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟

در سمت چپ این صفحه و بر روی کادری تیره رنگ، دو نوار آبی و زرد مشاهده می‌کنید. برای آن که بتوانید بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و به بازی بپردازید، لازم است تا بر روی دکمه آبی رنگ زیر آن کلیک کنید. با این‌که توسعه دهندگان نسبت به مراحل ساخت بازی ابزار هیجان کرده‌اند، اما هنوز به طور رسمی نام و تاریخ انتشار بازی منتشر نشده.

بخش اصلی گیم پلی کالاف دیوتی وارزون موبایل

از همین رو نسبت به درست وارد کردن شماره خود توجه و دقت کافی و لازم را داشته باشید. یکی از برتری‌های وارزون 1 نسبت به Warzone 2.0، داشتن مپ تکتیکال و کوچک‌تری به نام Rebirth Island بود که بازیکنان در آن به تجربه مودهای متفاوتی مانند Resurgence می‌پرداختند و از درگیری سریع‌تر، لذت می‌بردند. با این وجود این نقشه که خیلی خوب هم طراحی شده بود، پس از مدتی به وارزون اضافه شد و انتظار می‌رود که سازندگان برای وارزون 2 هم دقیقا چنین نقشه‌ای را داشته باشند. وارزون کالدرا نسبت به گذشته امکانات کمتری دارد، چرا که اکنون تنها در پلی لیست‌های عادی بتل رویال آن (همچون تک نفره و چهارنفره) بازی کنید و دیگر خبری از Plunder یا سایر حالات ویژه نیست.

بخوانید  خرید انواع شارژر و کابل شارژر گوشی آیفون و اندروید

قراردادها

اگر بازیکنان همکاری کنند، موفق‌ترند، می‌توانند همدیگر را نجات دهند و حتی به بازی برگردانند. همچنین می‌توانند منابع غارت شده را با هم به اشتراک بگذارند. در ادامه تریلر معرفی وارزون ۲.۰ و بخش چند نفره‌ی جنگاوری نوین ۲ را برایتان قرار داده‌ایم.

  • حال شما در بازی کالاف دیوتی وارزون 2 می‌توانید وارد یک خانه شوید، با دشمنی که در حال لوت کردن است صحبت کنید و حتی به نتیجه برسید تا همدیگر را نکشید!
  • ناگفته نماند که بلافاصله پس از خرید بتل پس وارزون اپراتور مخصوص آن فصل برای شما باز می‌شود.
  • بازی آنلاین کالاف دیوتی وارزون که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.
  • Stealth Bomber – 10 Kills – با فعال شدنش، تعداد زیادی مواد منفجره در مسیرش رها می‌کند.
  • ویژگی‌هایی نظیر بتل پس و Loadout و همچنین چنل‌های مختص به چت و مواردی از این دست، از جمله دیگر ویژگی‌های وارزون موبایل به شمار می‌آید.

معمولا این مجله خبری یک گیمر کمی بیشتر از مراحل دیگر به طول می‌انجامد و زمان زیادی را لازم دارد. در حقیقت وردانسک خیلی از نظر محیط، جای‌گیری خانه‌ها و ساختمان‌ها و همچنین ارتفاعات داخل نقشه، بالانس‌تر بود. اما ال مزرح هنگامی که قصد تکرار آن را دارد، موفق به انجام این کار و جلب رضایت اکثریت کاربران نیست. مقایسه کامل وردانسک و ال مزرح را قبلا هم انجام داده بودیم و برنده بین آن‌ها بین بازیکنان واضح و مشخص است. این سیستم جدید یک دسته از اسلحه را در کنار همدیگر قرار می‌دهد و شما را وادار خواهد کرد تا اگر قصد داشتید یکی از آن اسلحه را شخصی‌سازی کنید، حتما سراغ سایر سلاح‌های هم‌ریشه آن هم بروید.

بخوانید  همه چیز درباره کلش آف کلنز | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir