جعبه گشایی کنسول قابل حمل MSI Claw Firecracker

MSI با عرضه کنسول Claw وارد رقابت داغ بازار بازی های قابل حمل شد. در این ویدیو کنترلر قابل حمل MSI Claw را جعبه گشایی می کنیم. با یک گیمر همراه باشید.

به نظر می رسد کم کم باید به عرضه مدل های مختلف کنسول های بازی قابل حمل در بازار عادت کنیم. این به طرز باورنکردنی سریع اتفاق می افتد. Velo با عرضه کنترلر Steam Deck جان تازه ای به این بازار فراموش شده و دوست داشتنی دمید.

پس از موفقیت بی‌سابقه Steam Deck، شرکت‌های دیگر نیز از این روند پیروی کرده و در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند نسخه‌ای از کنسول بازی قابل حمل خود را به بازار عرضه کنند. ایسوس ROG Ally و لنوو Legion Go را راه اندازی کردند. حالا نوبت MSI است. شرکتی با تجربه بالا در عرضه لپ تاپ های مخصوص بازی.

استفاده از تراشه قدرتمند اینتل در کنسول قابل حمل Claw توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و همچنین بی صبرانه منتظریم تا ببینیم این دستگاه چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت. در این ویدیو، کنترلر قابل حمل MSI Claw را بیرون می آوریم و نگاهی به محتویات آن می اندازیم.

کنترلر قابل حمل MSI Claw توسط فروشگاه TechCiro در اختیار یک گیمر قرار گرفت تا بسته بندی و بررسی شود. دوستان عزیز می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه های بازی به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تجربه استفاده از این کنسول دستی را داشته اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  RTX 4060 انویدیا 299 دلار زود راه اندازی می شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر