تاریخ انتشار احتمالی برای Dragon Age: Dreadwolf تعیین شده است

طبق گزارش جدید، الکترونیک آرتز قصد دارد تا پایان مارس ۲۰۲۵، Dragon Age: Dreadwolf را منتشر کند.

Dragon Age: بازی ترسناک مورد انتظارترین نسخه جدید این مجموعه نقش آفرینی فانتزی Dragon Age: Inquisition در سال 2014 در حال توسعه بود. این بازی با کسب جوایز مختلف و دریافت نمرات بالا در نقد منتقدان مورد تحسین طرفدارانش قرار گرفت. Dragon Age: Dreadwolf برای اکران در مارس 2024 برنامه ریزی شده بود. البته این ادعایی بود که جف گراب در Game Mess مطرح کرد.

و حالا به نظر می رسد که حداقل یک سال دیگر باید منتظر بمانیم تا این بازی را امتحان کنیم. Eurogamer در آخرین گزارش خود ادعا کرد که Dragon Age: Dreadwolf قرار است در پایان سال مالی جاری EA یعنی 31 مارس 2025 (11 آوریل 1404) منتشر شود. این خبر اندکی پس از انتشار آخرین گزارش مالی EA منتشر می شود که در آن به چندین پروژه اعلام نشده اشاره شده بود.

اکنون Eurogamer می‌گوید که Dragon Age: Dreadwolf یکی از این بازی‌ها است که بازی‌های دیگری با همکاری چند ناشر و استودیو دیگر در دست توسعه هستند و قرار است در سه‌ماهه آخر سال جاری عرضه شوند. سال گذشته، تیم توسعه Dragon Age: Dreadwolf در استودیو Bioware آنها اعلام کرده بودند که در تابستان 2024 به طور کامل از این بازی رونمایی خواهند کرد.

عصر اژدها: شهر دریدولف

BioWare هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نکرده است، به جز یک تریلر سینمایی کوتاه. اما سازندگان بازی تایید کرده اند که Thedas مکان بعدی بازی جدید است. همچنین بخشی از گیم پلی بازی حدود یک سال پیش توسط یک بازیکن ناشناس فاش شد.

بخوانید  Examen de la poignée DualSense Edge | Manette professionnelle PlayStation 5

ظاهراً BioWare از بازی God of War 2018 برای تولید Dragon Age 4 الهام گرفته است. نکته بارز در کلیپ لورفتی. شایعات حاکی از آن است که بازیکنان نمی توانند مستقیماً اعضای تیم را کنترل کنند، اما می توانند آنها را وادار به انجام توانایی های ویژه کنند. البته این قابلیت هنوز برای دستگاه های پلی استیشن در دسترس نیست.

در حال حاضر، Bioware تاریخ خاصی را برای انتشار Dragon Age: Dreadwolf اعلام نکرده است. در دسامبر 2023، سازنده بازی یک تیزر برای Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرد که مکان‌های قابل کاوش را نشان می‌داد. سازنده همچنین تایید کرد که رونمایی کامل بازی در تابستان 2024 انجام خواهد شد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر