حداکثر افزایش قیمت آتی، به‌علاوه اخراج‌های احتمالی در WBD – گزارش

مدیرعامل برادران وارنر مدیر عامل دیسکاوری، دیوید زاسلاو، بنا به گزارش ها، به دنبال راه های بیشتری برای کاهش هزینه ها و کسب درآمد بیشتر است که می تواند شامل افزایش قیمت برای Max و اخراج های بیشتر باشد. بلومبرگ این جزئیات و موارد دیگر را قبل از ارائه درآمد WBD در 9 می گزارش داد.

WBD تاکنون بیش از 2000 شغل را در طول سال گذشته اخراج کرده است، اگرچه مقیاس و زمان کاهش آتی ناشناخته است. این گزارش همچنین بیان می‌کند که WBD ممکن است کاهش «صدها میلیون دلار» از بخش استریم شرکت را، عمدتاً در حوزه‌های بازاریابی و فناوری، در نظر بگیرد.

در مورد افزایش حداکثر قیمت، این گزارش بیان می‌کند که افزایش قیمت در راه است، اما مشخص نیست چه زمانی ممکن است اتفاق بیفتد یا نرخ جدید چقدر باشد. در حال حاضر، حداکثر 10 دلار در ماه با تبلیغات یا 16 دلار در ماه بدون تبلیغات هزینه دارد.

سخنگوی WBD از اظهار نظر در مورد افزایش احتمالی قیمت مکس یا اعلام اقدامات کاهش هزینه خودداری کرد، اما گفت که شرکت “روی رشد بلندمدت کل تجارت متمرکز شده است.”

در مورد هزینه‌های WBD در آینده، Zaslav گفت که این شرکت بر روی حق رای دادن و شرکت‌هایی تمرکز خواهد کرد که بهترین شانس برای کسب سود را دارند. برای این منظور، WBD یک برنامه تلویزیونی هری پاتر و یک اسپین آف اضافی Game of Thrones را اعلام کرده است.

علاوه بر این، Zaslav گفت که او معتقد است که سرمایه‌داران بزرگ این شرکت، از جمله DC و Lord of the Rings، در حال حاضر “کم استفاده شده‌اند.” این می تواند نشان دهد که WBD قصد دارد در آینده روی این فرنچایزها سرمایه گذاری بیشتری کند.

بخوانید  اورلاندو بلوم برای لگولاس در ارباب حلقه‌ها تست نگرفت

به طور جداگانه، Conan O'Brien، که به تازگی یک برنامه تلویزیونی جدید را در مکس راه اندازی کرده است، اخیراً تصمیم برای تغییر نام از HBO Max به Max در طول حضور در Hot Ones را مسخره کرد. او گفت: “HBO Max است یا فقط مکس؟ من نمی توانم به آن عادت کنم. نام بهتری نیست.” او افزود: “آنها آن را HBO نامیدند، اما مردم متوجه شدند که بسیار محبوب است. بنابراین اکنون مکس است زیرا واقعاً از زبان خارج می شود.”

در بحبوحه اخراج‌ها، کاهش مشاغل WBD و کنسل شدن بت‌گرل، زاسلاو اخیراً شاهد افزایش دستمزد خود در سال 2023 به 49.7 میلیون دلار بود که از 39.3 میلیون دلار در سال 2022 افزایش یافت.

WBD گزارش درآمد بعدی خود را منتشر خواهد کرد و به سؤالات خود در 9 می پاسخ خواهد داد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر مرتباً بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر