با Ori and the Blind Forest و دنباله آن، توسعه دهنده Moon Studios اصول طراحی Metroidvania را تخریب کرد و بر جذاب ترین جنبه های آن تمرکز کرد. همراه با برخی از سختترین طراحیهای بصری و مسحورکننده صنعت، اولین IP استودیو یک موفقیت چشمگیر بود که منجر به افزایش انتظار برای پروژه بعدی آن شد. با این حال، No Rest for the Wicked نمیتواند بیشتر از روکش افسونکننده Ori و جنگل کور، تجارت پلتفرم دقیق برای مبارزه تنبیهکننده، رنگهای روشن برای دنیای تاریک و پیشگویانه قرون وسطایی، و گیمپلی فشرده برای سیستمهایی که در کنترل همه چیز مشکل دارند، متفاوت باشد. . که در.
No Rest for the Wicked برای یک عنوان دسترسی زودهنگام نسبتاً غنی از محتوا است و بیش از 10 ساعت محتوای داستانی و فعالیت های اضافی در پایان بازی را ارائه می دهد تا زمان بازی شما را فراتر از آن افزایش دهد. اما واضح است که استودیو مون به دنبال بازخورد انتقادی است و حتی بیشتر از آن از آنجایی که وضعیت فعلی چندین تصمیم طراحی و سیستم های بازی آن را می طلبد. جاه طلبی به نمایش در آمده در اینجا قابل توجه است و عناصر خاصی از ژانرهای مختلف که با هم ترکیب شده اند در نهایت نتایج جذابی را ایجاد می کنند. اما اصطکاک زیادی بین کسانی که به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند و کسانی که احتمالاً زمان زیادی را از شما می گیرند، وجود دارد، زیرا با چالش های متعدد بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد در حال حاضر، اما این چیزی را می گوید که من می خواهم پس از انجام آن دوباره به آن بازگردم.