اتفاقات و کاتسین‌های منحصر به فرد هر کاراکتر در بازی Gotham Knights

می در ادامه می‌گوید: «از لحاظ ساختاری، صحنه‌های بسیار مشابهی را خواهیم دید، اما هر کاراکتری دیدگاه خاص خود را نسبت به آن دارد. به هر حال نوع حرکات آن‌ها متفاوت است و حرف زدن آن‌ها هم با هم فرق دارد. پس‌زمینه‌ی داستانی هر کاراکتر ویژه‌ی خود او است و این موارد به یک دیدگاه متفاوت در کاتسین‌های سینمایی بازی می‌انجامد. ممکن است این تفاوت‌ها جزئی باشند، اما در هر حال وجود دارند».

توسعه‌دهندگان بازی Gotham Knights در استودیوی مونترال برادران وارنر اعلام کردند که باتوجه به اتفاقات و کاتسین‌های منحصر‌به‌فرد کاراکترهای این بازی، امکان دیدن کل محتوای بازی در یک بار تجربه‌ی آن وجود ندارد.

ویلسون موی، کارگردان سینمایی بازی نیز در ادامه توضیح داده که کاتسین‌های بازی هم به همین ترتیب خواهند بود. بازیکنان بسته به شخصیتی که در نقش آن قرار دارند، صحنه‌های سینمایی متفاوتی را خواهند دید.

Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (جمعه ۲۹ مهر) برای پی سی، PS5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.



منبع

هارلی کوئین در بازی Gotham Knights

شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) نام تازه‌ترین اثر استودیو WB Montreal است؛ همان تیم که آن را با Batman Arkham Origins و بسته‌های الحاقی که برای بازی Batman Arkham Knight ساخت، می‌شناسیم. بت‌گرل، رابین، نایت‌ویگ و رد‌هود در نبود بتمن چهار شوالیه شهر گاتهام خواهند بود که به ادعای سازندگان، تجربه جهان باز، RPG و اکشن جذابی را برای بازیکنان به همراه دارند. درحالی‌که پیش از این هم درباره این موضوع صحبت شده بود، توسعه‌دهندگان گاتهام نایتس اظهار داشتند که روایت داستانی بازی براساس کاراکتری که بازیکن در نقش آن حضور دارد، تغییراتی خواهد داشت.

بخوانید  نحوه یافتن گفتگوی مخفی Nezarec در Neomuna در Destiny 2: Lightfall

این یعنی با یک بار تجربه بازی Gotham Knights نمی‌توانید تمامی محتوای آن را مشاهده کنید. جف النور، کارگردان این بازی در مصاحبه با مجله PLAY می‌گوید:

«شما نمی‌توانید همه‌ی محتوای این بازی را با یک دور تجربه‌ی آن مشاهده کنید. به خاطر اینکه محتوای زیادی در این بازی گنجانده شده که برای هر کاراکتر منحصر‌به‌فرد خواهد بود. درواقع هریک از قهرمانان این بازی دیدگاه متفاوتی نسبت به اتفاقاتی که در گاتهام می‌افتد، خواهند داشت».