تریلر انیمیشن انگری بردز; فرار از جزیره مرموز

Amazon Prime Video تریلر جدیدی از انیمیشن Angry Birds Mystery Island منتشر کرده است که به زودی به طرفداران معرفی خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که Amazon Prime Video تریلر جدیدی از انیمیشن Angry Birds Mystery Island را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این ویدئو گروهی از جوجه ها را نشان می دهد که در جزیره ای خطرناک گیر افتاده اند. هشت قسمت اول مجموعه انیمیشنی پرندگان خشمگین در تاریخ 1 ژوئن 1403 (21 مه 2024) در Amazon Kids+ و Prime Video پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

پوستر انیمیشن Angry Birds Mystery Island

در خلاصه داستان جزیره اسرارآمیز پرندگان خشمگین می خوانیم: «وقتی سه جوجه نوجوان و یک بچه خوک در جزیره ای متروک سرگردان می شوند، باید اختلافات خود را کنار بگذارند و راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند. این گروه هر روز نقشه ای می کشند که جزیره را ترک کنند، اما به دری قفل شده می رسند. جزیره دائماً میا، بادی، رزی و همیلتون را آزمایش می کند، اما قهرمانان می توانند با گذراندن این تست ها و رفتن به اعماق تاریکی راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.

اریک راجرز، خالق مجموعه Futurama به عنوان کارگردان، تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال Angry Birds Mystery Island فعالیت می کرد. هاروی جین (بازیگر سریال What We Do in the Shadows) در نقش دوست، کیت میکوچی (صدابردار کارتون اسکوبی دو) در نقش میا، دومینیک مانهین (بازیگر ارباب حلقه ها) در نقش همیلتون دبلیو نسیم پدراد (صداخانه Despicable Me 2) در نقش رزی از جمله صداپیشه های این انیمیشن است.

بخوانید  Cyberpunk 2077 به‌روزرسانی بزرگ دیگری دریافت نمی‌کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر