کارگردان بازی تاج و تخت معرفی شد

کارگردان سه قسمت اول A Knight of the Seven Kingdoms، پیش درآمد بازی تاج و تخت، فاش شد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم اوون هریسکارگردان Black Mirror برای کارگردانی سه قسمت اول سریال پیش درآمد سریال Game of Thrones شبکه HBO انتخاب شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که عنوان پیش درآمد از Knight of the Seven Kingdoms: Knight of the Hedge به Knight of the Seven Kingdoms تغییر کرده است.

همانطور که THR گزارش داد، A Knight of the Seven Kingdoms در 6 قسمت تولید می شود و برای طرفداران HBO نمایش داده می شود. این معرفی از سری بازی Tagouta بر اساس سری رمان های فانتزی Tales of Dunk و Egg ساخته شده است. جورج آر. آر. مارتین این فیلم ماجراهای سر دانکن قد بلند و اگان پنجم تارگرین را 90 سال قبل از رویدادهای A Song of Ice and Fire دنبال می کند.

در خلاصه داستان این مجموعه می خوانیم: «دو قهرمان یک قرن قبل از وقایع بازی تاج و تخت در وستروس سرگردان بودند: یک شوالیه جوان بی تجربه اما شجاع به نام سر دانکن قد بلند، و یک جنگجو به نام آگ تارگرین ها هنوز تخت آهنین را در دست دارند و خاطره اژدهاها پاک نشده است.

جورج آر. آر. مارتین سه رمان Dunk و Egg Tales را منتشر کرده است: شوالیه حصار در سال 1998، شمشیر تقسیم شده در سال 2003، و شوالیه اسرارآمیز در سال 2003. این سه رمان متعاقبا جمع آوری و در سال 2015 به عنوان رمانی با عنوان شوالیه هفت برای مخاطبان منتشر شد. پادشاهی ها

بخوانید  چگونه به راحتی یک God Roll Grenade Launcher را در Destiny 2: Lightfall در همین لحظه تهیه کنیم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر