چگونه به راحتی یک God Roll Grenade Launcher را در Destiny 2: Lightfall در همین لحظه تهیه کنیم

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در این حالت، سناریوی god roll دریافت نسخه ای با آن است کیس خود بارگیریکه تپانچه را در حالی که در غلاف است دوباره پر می کند و نور انفجاری، که شعاع انفجار و آسیب شات بعدی شما را پس از برداشتن Power Orb افزایش می دهد. در حالت ایده آل، در ردیف دوم می توانید دریافت کنید نارنجک سنبله برای افزایش آسیب در ضربه های مستقیم.

بخوانید  رکوردشکنی بتا عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
نسخه فرضی Regnant را از مجموعه ها دریافت خواهید کرد
نسخه فرضی Regnant را از مجموعه ها دریافت خواهید کرد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

با فرض اینکه قبلاً Regnant را تهیه کرده اید، به مجموعه های خود بروید و آن را در بخش نارنجک انداز پیدا کنید. به طور معمول، شما نمی توانید از اینجا سلاح هایی با امتیازات تصادفی شلیک کنید، اما Regnant یک استثنا است. و در حالی که ساختنی که مشاهده می کنید Rangefinder و Pugilist را به عنوان امتیازات خود فهرست می کند، نسخه تفنگی که دریافت می کنید در واقع امتیازات تصادفی خواهد داشت. بنابراین، مشروط بر اینکه بتوانید هزینه آن را بپردازید – 1000 گلیمر، 10 خرده افسانه ای، و هفت هسته تقویتی – می توانید تا زمانی که به آنچه می خواهید برسید، نسخه هایی از اسلحه را به طور نامحدود شلیک کنید.

Heavy Granade Launchers در به روز رسانی Lightfall 7.0.0.1 (به جز Parasite Exotic) طرفداران بزرگی را دیدند. آسیب آنها در برابر دشمنان کوچک 40٪ افزایش یافته است، در حالی که آسیب آنها در برابر قهرمانان، مینی باس ها، باس ها و وسایل نقلیه 20٪ افزایش یافته است. شعاع انفجار نارنجک‌اندازهای سنگین نیز یک متر افزایش یافته است و Bungie ضربه زدن به اهداف شما را «کمی آسان‌تر» کرده است.