این پنج بازی جدید این ماه به نتفلیکس می آیند

نتفلیکس آخرین موج بازی‌هایی را که به سرویس استریم خود می‌آیند، از جمله Sonic Mania Plus که اکنون در دسترس است، اعلام کرده است. Sonic Mania Plus در ابتدا در سال 2017 منتشر شد و ادای احترامی به بازی های کلاسیک اصلی Sonic در سگا جنسیس است.

همچنین در این لیست، Braid, Anniversary Edition است که در تاریخ 14 مه در نتفلیکس در دسترس خواهد بود و یک سطح جدید انحصاری برای اعضای نتفلیکس خواهد بود. یک هفته بعد، در 21 می، شما همچنین می توانید Paper Trail را بازی کنید که جایزه بهترین بازی موبایل را در نمایشگاه بازی توکیو دریافت کرد.

در مرحله بعد، بازیکنان می توانند ویرجین ریور را در 29 می امتحان کنند. اگر نام آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که بر اساس سریال نتفلیکس به همین نام ساخته شده است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، در ماجراجویی تعاملی، شما به عنوان یک شخصیت اصلی بازی خواهید کرد که به دنبال “اجتماع، تحقق و در نهایت عشق واقعی” از شخصیت های سریال است.

آخرین نفر در لیست کاتانا صفر است. در زمان نگارش، تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما انتظار می‌رود در ماه جاری منتشر شود. در Katana Zero شما به عنوان یک قاتل سامورایی بازی می کنید که وظیفه دارد افراد مختلف را بکشد و نحوه تعامل شما با شخصیت های دیگر به شکل گیری داستان کمک می کند. این بازی قبلا برای سوییچ، رایانه شخصی و ایکس باکس وان منتشر شده بود.

برای اخبار بیشتر درباره بازی، گالری ما را بررسی کنید که تمام بازی‌هایی که در ماه می به Game Pass عرضه می‌شوند را برجسته می‌کند.

بخوانید  آخرین تریلر فلش، جهان های DC را در حال برخورد نشان می دهد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر