تریلر Furiosa بهترین نگاه را به فیلم جدید Mad Max ارائه می دهد

Furiosa، پیش درآمدی برای Mad Max: Fury Road، اکنون تریلر جدیدی دارد – و کاملاً حماسی است. علاوه بر این، بلیت های فیلم به کارگردانی جورج میلر هم اکنون به فروش می رسد.

Furiosa در نقش شخصیت اصلی، Furiosa، Anya Taylor-Joy، با بازی Charlize Theron برنده جایزه اسکار در Fury Road بازی می کند. کریس همسورث نقش آنتاگونیست اصلی، Dementus را بازی می کند. Furiosa یک فیلم مستقل Mad Max است که ریشه های Furiosa را بررسی می کند، و همانطور که این تریلر جدید نشان می دهد، چیزهای زیادی برای دانستن اینکه Furiosa کیست و از کجا آمده است وجود دارد.

در توضیحات فیلم آمده است: «در حالی که جهان فرو می‌پاشد، Furiosa جوان از میدان سبز بسیاری از مادران ربوده می‌شود و به دست انبوهی از دوچرخه‌سواران به رهبری جنگ‌سالار Dementus می‌افتد. “در حین سفر به سرزمین بایر، آنها با قلعه ای روبرو می شوند که توسط The Immortan Joe ریاست آن اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید از آزمایش های زیادی جان سالم به در ببرد و وسایلی را برای بازگشت به خانه جمع آوری کند.”

آلیلا براون و تام برک نیز در فیلم Furiosa بازی می کنند. میلر همچنین با همکاری نیکو لاتوریس از Fury Road فیلمنامه را نوشته است. در پشت دوربین، Furiosa تعدادی از افراد بخش لباس را که برای فیلم Fury Road برنده جایزه اسکار شده بودند، بازگرداند.

Furiosa در تاریخ 24 مه، درست در زمان تعطیلات آخر هفته طولانی روز یادبود در ایالات متحده، روی پرده سینماها می رود. بازارهای بین المللی ابتدا فیلم را از 22 می دریافت خواهند کرد.

بخوانید  دیوید هاربر و جودی کامر در یک بازی ترسناک جدید بازی خواهند کرد

این فیلم در ۲ می در سیدنی استرالیا اکران شد. این بزرگترین فیلمی است که تا به حال در استرالیا فیلمبرداری شده است و برای فیلمبرداری زیر آن معافیت مالیاتی دریافت کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر