بازیگر سریال Godless پس از 28 سال به این فیلم پیوست

سونی پیکچرز به تازگی از حضور بازیگر دیگری خبر داده است در فیلم 28 سال بعد به کارگردانی دنی بویل و با بازی جودی کامر قرار است.

چند وقت پیش فاش شد دنباله ای برای 28 Days Later در دست ساخت است که ظاهراً 28 Years Later نام دارد و این فیلم احتمالا آغاز یک سه گانه جدید خواهد بود. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم پسا آخرالزمانی اضافه شده است. ددلاین گزارش می دهد که جک اوکانل جدیدترین بازیگر فیلم 28 سال بعد است. او قبلاً به جودی کامر، آرون تیلور جانسون و ریو فاینز پیوسته است که چندی پیش اعلام شد.

جیک اوکانل

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه ۲۸ سال بعد را برعهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ۲۸ سال بعد بازگشته اند. با این حال بویل مسئولیت کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده نخواهد داشت، اما گارلند وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت دوم و سوم این فیلم را 28 سال بعد بر عهده خواهد داشت. گفته می شود که نیا داکوستا، کارگردان فیلم های The Marvels، Little Woods و Candyman، دنباله 28 Years Later را کارگردانی خواهد کرد.

جک اوکانل بیشتر برای بازی در آثاری مانند پوست‌ها، بی خدا، آب شمال، 71، 300: ظهور یک امپراتوری، شکست ناپذیر، تب لاله، سیبرگ، ماهی کوچولو، معشوق لیدی چاترلی و یک فیلم معروف شناخته شده است. ماشین فراری. . بازگشت به سیاه آخرین فیلم اوکانل است و او اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تهیه کنندگی فیلم خون آشام بدون عنوان رایان کوگلر است.

بخوانید  تریلر جدید بازی Outlast Trials و تاریخ انتشار نسخه بتا

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر