تعداد فیلم ها و سریال ها در دنیای سینمایی مارول کاهش می یابد

باب ایگر، رئیس شرکت والت دیزنی، اعلام کرده است که تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که می‌توانیم از دنیای سینمایی مارول در طول سال انتظار داشته باشیم، کاهش می‌یابد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات مربوط به برنامه آینده MCU منتشر شده است. باب ایگر، رئیس شرکت والت دیزنی در کنفرانس گزارش مالی این شرکت گفت که تعداد فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای سینمایی مارول کاهش خواهد یافت. به گفته ایگر، ما می توانیم حداکثر دو یا سه فیلم MCU در سال را انتظار داشته باشیم و تنها دو سریال در طول سال از دیزنی پلاس پخش خواهند شد. ایگر گفت این بخشی از برنامه کلی دیزنی برای کاهش تولید و تمرکز بیشتر بر کیفیت محصول است.

ایگر گفت: “ما به آرامی نرخ تولید خود را به 2 سریال در سال کاهش می دهیم و از 4 فیلم بالقوه در سال، می خواهیم آن را به 2 یا 3 فیلم در سال برسانیم. ما سخت کار می کنیم تا به این مسیر برسیم.” گفت.

باب ایگر

در سال 2024، طرفداران دنیای سینمایی مارول فقط می توانند منتظر ددپول و ولورین باشند. . طبیعتاً به نظر می رسد که صحبت های ایگر هیچ ارتباطی با تولید انیمیشن مارول نداشته باشد و این کاهش تولید فعلاً تأثیری بر او نخواهد داشت.

اما در سال 2025، طرفداران MCU می توانند مشتاقانه منتظر فیلم Captain America: Brave New World، Thunderbolts، The Fantastic Four و Blade باشند که به نظر می رسد باید تا سال 2026 منتظر فیلم Blade باشیم که هنوز اکران نشده است. در مورد تیتراژ تلویزیونی، انتظار می رود Daredevil Born Again در سال 2025 از دیزنی پلاس پخش شود و مرد شگفت انگیز هم اکنون در حال تولید است.

بخوانید  شایعه: توسعه کنسول بعدی نینتندو به خوبی در حال انجام است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر