شایعه: توسعه کنسول بعدی نینتندو به خوبی در حال انجام است

سازنده سوییچ گفت: نینتندو سوییچ اکنون در هفتمین سال خود است و در حالی که رسیدن به همان سطح فروش دشوارتر خواهد بود، اما هدف ما این است که مشتریان بیشتری به بازی نینتندو سوییچ ادامه دهند که منجر به فروش بیشتر خواهد شد. . در بیانیه ای نوشت. خواهد شد.

گزارش شده است شونتارو فوروکاوادر گفتگو با سهامداران، رئیس شرکت مورد نظر گفت که نینتندو کاملاً مطمئن نیست که به هدف خود یعنی فروش 15 میلیونی برسد. طبق گزارش بلومبرگ، وی افزود که هیچ سخت افزار جدید یا ارتقا یافته ای در پیش بینی سالانه نینتندو گنجانده نشده است. او گفت: «حفظ شتاب فروش سوییچ در سال هفتم دشوار خواهد بود. هدف ما برای فروش 15 میلیون دستگاه در این سال مالی کمی بیش از حد است. اما ما در تلاش هستیم تا تقاضا را در فصل تعطیلات برای رسیدن به این هدف تحریک کنیم.”

طبق آخرین شایعات، روند توسعه کنسول بعدی نینتندو به خوبی پیش می رود. اما توقع نداشته باش 2024 در راه است.

دیروز شرکت ژاپنی نینتندو اعلام کرد که فروش کنسول سوییچ کاهش یافته و همچنین تا آوریل 2024، هیچ ماده جدیدی توسط این شرکت منتشر نخواهد شد. این شرکت اعلام کرد که در پایان سال مالی قبل، 17.97 میلیون دستگاه از سوییچ فروخته شده است تا مجموع فروش این کنسول هیبریدی به 125.62 میلیون دستگاه برسد. این شرکت انتظار دارد در سال مالی جاری 15 میلیون نسخه از سوییچ بفروشد که 16.5 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

به گفته وب سایت Nikkei Asia، یک منبع با روابط نزدیک با نینتندو اطلاعاتی در مورد روند توسعه کنسول بعدی این شرکت منتشر کرده است. وی گفت: از نظر توسعه [این کنسول] خوب پیش می رود. اما عرضه محصول در نزدیکترین حالت قبل از بهار 2024 نخواهد بود.”

بخوانید  فیلم Kraven The Hunter دارای رتبه R است، اولین سکانس اول