فیلم Kraven The Hunter دارای رتبه R است، اولین سکانس اول

فیلم‌های ابرقهرمانی، تقریباً همیشه، قیمت‌های PG-13 هستند که برای بیشترین مخاطب ممکن کودکان و بزرگسالان طراحی شده‌اند. با این حال، چند استثنای قابل توجه مانند لوگان، جوکر و ددپول دارای رتبه R هستند. سونی فاش کرده است که فیلم اسپین‌آف مرد عنکبوتی Kraven the Hunter پس از اکران به جمع فیلم‌های ابرقهرمانی درجه R خواهد پیوست. تصاویر روز دوشنبه در CinemaCon 2023.

کراون شکارچی با بازی آرون تیلور جانسون در نقش کراون و راسل کرو در نقش پدرش. جی سی چاندور (یک سال خشن) بر اساس فیلمنامه ای توسط آرت مارکوم (مرد آهنی، Uncharted)، مت هالووی (مرد آهنی، Uncharted) و ریچارد ونک (The Expendables، The Equalizer) کارگردانی می شود. Kraven the Hunter در تاریخ 6 اکتبر 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همراه با امتیاز MPA تیزر فیلم را گرفتیم. شکارچیان بازی در پناهگاه حیات وحش، نه توسط یک شیر، بلکه توسط مردی به نام سرگئی کراوینوف – کراون شکارچی، مورد حمله قرار می گیرند. (آرون تیلور-جانسون) چاقو، خون وجود دارد و کراون حتی بینی یکی از شکارچیان را قبل از تف کردن به سمت دوربین گاز می گیرد. کل ماجرا از اقدام وحشیانه اما موثر جان ویک الهام گرفته شده است. کراون تله خرس را روی صورت یک پسر می بندد.

کراون قطعه سینه پشمالوی نمادین خود را از جعبه بیرون می‌آورد، و به طور خلاصه می‌بینیم که شرور مارول، کرگدن، پوست کرگدن خود را در حالی که بازویش شروع به پنهان شدن روی آن می‌کند، می‌گیرد. کراون خود را مانند ونوم به عنوان یک ضدقهرمان معرفی می کند. کراون معتقد است که برای همیشه می کشد، اما یک نفر به او می گوید که با وجود اینکه فکر می کند یک رمز دارد، او فقط یک پسر است که به دنبال یک جایزه است.

بخوانید  ویدیوی گیم‌پلی Horror Overdose هیدئو کوجیما فاش شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر