تریلر فیلم Gran Turismo کمپ تمرینی بازیکنان دیوید هاربر را نشان می دهد

سونی همچنان از بسیاری از ویژگی‌های بازی ویدیویی خود برای اقتباس‌های صفحه نمایش استفاده می‌کند و شرکت‌کنندگان در CinemaCon دوشنبه شب با پیش‌نمایش اولین تریلر بازی آینده پذیرفته شدند: Gran Turismo.

هاربر اذعان کرد که شوخی او در مورد درک نکردن فیلم بسیار ضعیف بود و اعتصاب نویسندگان را به دلیل کیفیت شوخی مقصر دانست.

هاربر نقش گروهبان مته مسابقه را برای این بازیکنان بازی می کند و سعی می کند آنها را در طول این کمپ آموزشی مسابقه ای شکل دهد و جان به عنوان برنده ظاهر می شود و در ردیف رانندگان نیسان قرار می گیرد. اما این تازه شروع سفر جان است.

فیلم Gran Turismo هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود اواخر امسال در سینماها اکران شود.

البته، این فیلم داستان واقعی یک گیمر نوجوان Gran Turismo را روایت می‌کند که با موفقیت از یک گیمر به یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای واقعی تبدیل می‌شود – این با اقتباس استاندارد فیلم بازی ویدیویی شما کمی متفاوت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شخصیت هاربر هشدار می دهد که مسابقه واقعی یک بازی کاملاً جدید با توپ است.

“اگر یک خط مسابقه را در یک بازی از دست دادید، می توانید تنظیم مجدد کنید. اگر در یک مسابقه واقعی آن را از دست بدهید، می توانید بمیرید.”

و همانطور که در تریلر دیدیم، جان نیز باید با وضعیت اجتماعی جدید خود دست و پنجه نرم کند – همکارهای اتومبیلرانی نیسان به دلیل پیشینه متواضعانه او را تحقیر می کنند.

بخوانید  بازی های جدید پلی استیشن پلاس در ماه آوریل معرفی شدند

و سپس هاربر و بلوم تریلر را ارائه کردند. این فیلم درباره یک بچه بریتانیایی به نام Jann با بازی Archie Madekwe است که به آکادمی GT ملحق شد، مسابقه مهارتی با نیسان که به دنبال یافتن بازیکنانی بود که بتوانند مهارت های مسابقه دیجیتال خود را به ماشین های واقعی تبدیل کنند.

ستارگان اورلاندو بلوم و دیوید هاربر هنگام ارائه لیست فیلم های آینده سونی حضور داشتند، هاربر به شوخی گفت که او در ابتدا واقعاً متوجه نشد فیلم Gran Turismo چیست: چگونه از یک بازی مسابقه ای بدون داستان فیلم بسازیم؟ “این یک شبیه ساز مسابقه است!هاربر گفت که از کارگردان، نیل بلومکمپ شکایت کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر