لباس‌های پل راد و کری کون دون گوست‌باستر برای فیلم دنباله‌دار زندگی پس از مرگ

دنباله Ghostbusters: Afterlife در حال حاضر بدون نام رسمی است. ستارگان Mckenna Grace، Finn Wolfhard، Paul Rudd و Carrie Coon همگی نقش های خود را بازی خواهند کرد و بازیگران Patton Oswalt (جوان بزرگسال) و Kumail Nanjiani (بیمار بزرگ) نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. کنان کارگردانی فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت که با همکاری رایتمن نوشته است. Ghostbusters: Afterlife 2 در حال حاضر قرار است در تاریخ 20 دسامبر 2023 اکران شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Ghostbusters 2021: Afterlife در را کاملا باز گذاشت تا ارواح بیشتری به همراه یک دنباله به داخل آن نفوذ کنند. اگرچه سونی پیکچرز هیچ فیلمی ارائه نکرد، اما آنچه را که به نظر می‌رسید یک طرح جدید برای فیلم آینده است به اشتراک گذاشت.

رایتمن و شرکت پیش از اکران Ghostbusters: Afterlife در مورد دنباله‌ای صحبت می‌کردند. کینان گفت که «راه‌های شگفت‌انگیز بسیاری وجود دارد که آینده و گذشته می‌توانند با هم، کنار هم و جدا از هم رشد کنند» در زمان انتشار Afterlife.

به جای فیلمی از فیلم، کری کون و پل راد ستارگان در ویدئویی با کارگردان جیسون رایتمن و نویسنده گیل کنان در کنار فیلم شکارچیان روح جوان فین ولفهارد و مککنا گریس ظاهر شدند. تمام خانواده، از جمله راد و کون، لباس‌های خاکی نمادین را می‌پوشند. این ویدیو آنها را به عنوان یک خانواده به تصویر می کشد، که نشان می دهد شخصیت های کون و راد پس از برخورد سردشان در فیلم اول، بین دو فیلم پیوند خوردند.

بخوانید  شرکت های بازی سازی بیشتر و بیشتری در خطر تعطیلی قرار دارند