معرفی مستند هفت پنج پلیس فاسد در نیویورک

The Seven Five یک مستند جذاب به کارگردانی تایلر راسل و محصول سال 2014 می باشد.این مستند به بررسی دنیای تاریک فساد پلیس در منطقه 75 اداره پلیس نیویورک در دهه 1980 می پردازد.

در مستند Seven Five قرار است مخاطب این کار را انجام دهد مایکل دیویداحتمالاً فاسدترین پلیس تاریخ شهر نیویورک معرفی خواهد شد. دیوید به عنوان یک افسر پلیس در حال گشت زنی در خیابان های مرکز شهر در منطقه ای با جرم بالا در بروکلین، او چیزی بیش از یک پلیس معمولی بود. او رئیس یک شبکه جنایتکار بی رحم بود.

این شبکه درگیر سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی بود که در نهایت منجر به بزرگترین رسوایی برای نیروی پلیس شهر نیویورک شد. این مستند همچنین یک شعار جالب دارد: “در بروکلین دهه 1980، خطرناک ترین گانگسترها پلیس های شهر نیویورک بودند.” مستند Seven Five دارای رتبه R است و حاوی محتوای بزرگسالان است. مستند The Seven Five جنبه تاریک اجرای قانون را برجسته می کند و نشان می دهد که چگونه فساد می تواند حتی در کسانی که سوگند خورده اند از قانون محافظت کنند و به هر قیمتی که شده به مردم خدمت کنند نفوذ کند. اگر مجذوب داستان های جنایی واقعی و پیچیدگی های رفتار انسانی هستید، مستند The Seven Five را در لیست تماشای خود قرار دهید.

مایکل داد در دادگاه مستند The Seven Five

مایکل اف. دیوید، متولد 10 ژانویه 1961، افسر سابق اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) است که در دهه 1980 درگیر یک شبکه فساد شد. دیوید او در بروکلین، شهر نیویورک، در یک خانواده کاتولیک ایرلندی به دنیا آمد. او در برنت‌وود، لانگ آیلند، در محاصره خانواده‌های افسران پلیس و آتش‌نشان بزرگ شد و به عنوان دانش‌آموزی باهوش و منظم در دبیرستان توصیف شد. دیوید در سال 1982، او از آکادمی پلیس شهر نیویورک فارغ التحصیل شد و ابتدا در محله کوئینز کار کرد، سپس به منطقه معروف 75 در شرق نیویورک و منطقه بروکلین فرستاده شد.

بخوانید  Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در PS5 بسیار کوچکتر است

مایکل اف. دیوید وی در طول زندگی حرفه ای خود مرتکب جنایات زیادی شده است که به مواردی اشاره می کنیم. او برای توزیع کوکائین با قاچاقچیان مواد مخدر همکاری می کرد. او به فروشندگان مواد مخدر در مورد حملات آتی پلیس هشدار می داد و گاهی به آنها اسلحه و نشان پلیس می داد. شاید دیوید او حتی سعی کرد زنی را در کوئینز ربود. او در حرفه پربار خود، غذای کلیسا را ​​نیز دزدید. یکی از جنایات عجیب و تکان دهنده او یافتن مردی از باند معروف مواد مخدر معروف به … دیاز به سرقت رفته بود و این فرد به جای دستگیری مستقیماً به کارتل فرستاده شد دیاز او تحویل داد.

مایکل داد در مستند The Seven Five در زندان است

دستگیری و حبس مایکل اف. دیوید سرانجام این اتفاق افتاد و او به دلیل فساد گسترده‌اش دستگیر شد و در سال 1992 دستگیر شد. دیوید او به اتهاماتی مانند حمله و توطئه برای توزیع مواد مخدر محکوم شد. دیوید او پس از دستگیری با کمیسیون مولن که در آن زمان در حال بررسی فساد در اداره پلیس نیویورک بود، همکاری کرد، اما به ۱۶ سال زندان محکوم شد و در نهایت پس از ۱۲ سال و ۵ ماه آزاد شد. جالب است بدانید که در مدتی که در زندان بود به عنوان مشاور برای همکاران و سایر زندانیان کار می کرد و به تمرین، آموزش و برنامه ریزی برای پیشگیری از اعتیاد و خودکشی می پرداخت و همین رفتارها باعث کاهش حکم زندان او شد.

مستند Seven Fives به کارگردانی این کارگردان ساخته شده است تیلور راسل و تولید الی هولزمن این در سال 2014 ساخته شده است. داستان مایکل اف. دیوید علیرغم سقوط او از تاج و تخت، به عنوان یادآوری هشیارکننده از پیچیدگی های رفتار انسانی و مرز باریک بین وظیفه و فساد عمل می کند. ولی، مایکل داوود وی پس از آزادی از زندان راه رستگاری و تحول را در پیش گرفت و به برخی از اعمال او پس از آزادی از زندان اشاره کنیم.

بخوانید  از مزایای فوق العاده دوربین های Fujifilm Instamax برای جمعه سیاه استفاده کنید و خاطره بسازید

مایکل داد پس از آزادی از زندان در مستند The Seven Five

همانطور که قبلا ذکر شد داود 12 سال و 5 ماه از محکومیت 16 ساله خود را سپری کرد. در دوران زندان به عنوان مشاور به زندانیان کمک می کرد. او همچنین در برنامه های پیشگیری از اعتیاد و خودکشی شرکت می کرد و گاهی حامی این برنامه ها بود. به وضوح، دیوید او از این زمان برای تأمل در اعمال خود و تأثیر آن بر جامعه استفاده کرد. پس از آزادی، دیوید او با ساخت مستند هفت پنج به یک چهره عمومی محبوب تبدیل شد و مصاحبه های زیادی با رسانه های مختلف انجام داد و داستان و دیدگاه خود را درباره فساد در سیستم پلیس به اشتراک گذاشت. به وضوح دیوید او با توجه به گذشته و شجاعتش در بیان عملکردش و همچنین افشای مسائل سیستمی در برابر نیروی انتظامی و قانون توجه همگان را به خود جلب کرده است. دیوید او همچنین کتابی به نام خیانت به رنگ آبی نوشت: خاطرات تکان دهنده رسوایی که پلیس نیویورک را تکان داد. او در این خاطرات زندگی خود را به عنوان یک پلیس فاسد و افشای شبکه جنایتکار خود توصیف کرده است. او همچنین در کتاب خود به چالش های پیش روی افسران درگیر در شبکه فساد اشاره کرد.

دیوید او پیش از این به خاطر سخنرانی‌هایش به شهرت رسیده بود و در دانشگاه‌ها، سازمان‌های مجری قانون و رویدادهای اجتماعی شرکت فعال داشت. اساس سخنان وی بر اخلاق، پاسخگویی و نیاز به شفافیت در ادارات پلیس و نیروی انتظامی متمرکز بود. هدف او از این شوخی‌ها این بود که دیگران را از همان راهی که او درخشان طی کرده بازدارد و به اصلاحات اساسی در سیستم قضایی تشویق کند. دیوید او رسماً از عملکرد خود و آسیب های ناشی از فساد خود ابراز پشیمانی کرد. دیوید او خیانت به اعتماد عمومی و آسیبی که به شهرت پلیس نیویورک وارد کرد را پذیرفت و سفر او به سوی رستگاری شامل رویارویی با گذشته و پذیرش تغییرات مثبت بود. خلاصه زندگی مایکل داوود پس از حبس، با تلاش برای آموزش، افزایش آگاهی و ارتقای مسئولیت پذیری در اجرای قانون، شکل دیگری به خود گرفت. داستان او به عنوان یک داستان هشدار دهنده و فراخوانی برای اصلاح در نحوه برخورد پلیس با مجرمان ذکر شده است.

بخوانید  نتفلیکس از گذاشتن پیاز شیشه ای در سینماها پشیمان نیست

تایلر راسل، کارگردان مستند The Seven Five

تیلور راسل، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی کارآمد و تحسین‌شده‌ای است که به‌خاطر تولید فیلم‌های شخصیت‌محور و ژانرگرا که به بررسی شرایط انسانی در داستان‌های جذاب، پیچیده و غیرمنتظره می‌پردازند، شهرت دارد. از آثار او می توان به مستند و گاه فیلمنامه اشاره کرد. او در سال 2021 فیلم مستند جاده ابریشم را کارگردانی کرد که ظهور و سقوط بازار وب تاریک بدنام “جاده ابریشم” را بررسی می کند. در سال 2021، او همچنین در مینی سریال تلویزیونی Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer ظاهر شد که به دنبال یک قاتل زنجیره ای به نام ریچارد رامیرز پرداخت کنید، به اشتراک بگذارید. او همچنین در سال 2018 فیلم مستند عملیات اودسا را ​​کارگردانی کرد که یک طرح جنایی پرمخاطره از جمله قاچاق مواد مخدر، پولشویی و معاملات تسلیحاتی را افشا می کند.

تایلر راسل قبل از انتخاب فیلم مستند، کار خود را به عنوان گزارشگر جنایی آغاز کرد. او به زودی به گفتن داستان های جنایی و خطری که در کشف حقایق پنهان نهفته است جذب می شود. آثار او اغلب شخصیت های پیچیده و معضلات اخلاقی را به تصویر می کشند. سبک داستان گویی تیلور راسلدقت تحقیق را با درک عمیق انگیزه انسانی ترکیب می کند. فیلم‌های او مخاطب را با حقایق تکان‌دهنده‌ای مواجه می‌کند و در عین حال روی خاکستری انسانیت را پنهان نمی‌کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر