ساخت فیلم جدید ارباب حلقه ها تایید شد

برادران وارنر اعلام کرد درباره ساخت فیلم جدید ارباب حلقه ها و پیتر جکسون در ساخت این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوندنیای سرزمین میانه به سینماها بازخواهد گشت. دیوید زاسلاو، رئیس برادران وارنر تایید کرد. دیسکاوری طی تماسی با سهامداران فاش کرد که فیلم جدید ارباب حلقه ها در دست ساخت است. به گفته زاسلاو، فیلم جدید ارباب حلقه ها در سال 2026 اکران خواهد شد و پیتر جکسون کارگردان سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت به همراه فرن والش و فیلیپا بوینز تهیه کنندگان این فیلم بدون عنوان خواهند بود. تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.

زاسلاو می گوید فیلمنامه فیلم جدید ارباب حلقه ها هنوز در مراحل اولیه نگارش است و جکسون در تمام مراحل ساخت فیلم با والش و بوینز درگیر خواهد بود. اما هیچ اطلاعی از نگارش یا کارگردانی فیلمنامه توسط این تیم در دست نیست. زاسلاو می‌گوید فیلم جدید ارباب حلقه‌ها داستان‌هایی را روایت می‌کند که قبلاً هرگز از سرزمین میانه گفته نشده است، و افزود که ارباب حلقه‌ها، هری پاتر و دنیای دی سی فرنچایزهایی هستند که تا حد زیادی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. آنها به دنبال رفع این مشکل هستند.

در حالی که برادران وارنر تایید کرد تولید دیسکاوری فیلم جدید ارباب حلقه‌ها آمازون فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت را تولید می‌کند که در سال 2022 نمایش داده می‌شود و انتظار می‌رود اواخر امسال اکران شود. قابل پخش است و علاقه مندان می توانند منتظر فصل سوم این سریال باشند. همچنین انیمه Lord of the Rings: War of the Rohirrim در تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 دسامبر 1403) اکران خواهد شد.

بخوانید  دنباله Ghostbusters: Afterlife نام های بزرگ بیشتری را به بازیگران خود اضافه می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر