دنباله Ghostbusters: Afterlife نام های بزرگ بیشتری را به بازیگران خود اضافه می کند

همچنین جیمز آکاستر کمدین به گروه بازیگران دنباله شبح آور پیوست (که نظرات قوی در مورد زردآلو و دکتر دپر دارد) و امیلی آلین لیند که در نسخه جدید Gossip Girl در HBO Max بازی کرد.

ادامه فیلم Ghostbusters: Afterlife را گیل کنان کارگردانی خواهد کرد، نویسنده فیلم 2021. ستارگان پل راد و کری کون برای ایفای مجدد نقش های خود در دنباله این فیلم بازگشته اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife نام های بزرگ بیشتری را به بازیگران خود اضافه کرده است. با توجه ضرب الاجلکومیل نانجیانی که اخیراً در سریال جنگ ستارگان آندور و فیلم مارول The Eternals در کنار پاتون اسوالت، صداپیشه کهنه کار و لایو اکشن ظاهر شد، به بازیگران پیوست. در میان دیگر نقش ها، اسوالت به خاطر ایفای نقش رمی در فیلم راتاتویی پیکسار شناخته می شود.

فیلم Afterlife که در طول همه‌گیری منتشر شد و همچنین با حضور فین ولفهارد، بازیگر Stranger Things بیش از 200 میلیون دلار در گیشه. این دنباله قرار است در ماه دسامبر در سینماها اکران شود.

از طرف بازی ویدیویی، یک بازی اکشن به نام Ghostbusters: Spirits Unleashed در اکتبر 2022 منتشر شد. یک بازی واقعیت مجازی به نام Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord در حال حاضر در حال توسعه است.

ستارگان فیلم های اصلی دهه 80، از جمله بیل موری، ارنی هادسون و آیکروید نیز در زندگی پس از مرگ ظاهر شدند. این تنها آخرین تلاش برای احیای سری شکارچیان ارواح بود، پس از فیلم شکارچیان ارواح در سال 2016 که در آن ملیسا مک کارتی، کیت مک کینون، لسلی جونز، کریستن ویگ و کریس همسورث بازی کردند.

بخوانید  تلاش ایندیانا جونز برای تبدیل جهان به مکانی بهتر در ویدیوی ایندیانا جونز 5