درباره انیمیشن های آینده دیزنی و پیکسار بیاموزید! | داستان اسباب بازی 5؟

استودیوهای انیمیشن والت دیزنی و پیکسار روزهای متفاوتی را می بینند. پس از توقف برنامه ساخت دنباله انیمه برای این دو استودیو از سال 2019، این دو استودیو بر روی ساخت آثار اورجینال تمرکز کردند که با یک نکته مثبت شروع کردند و شاهد خلق آثاری مانند انیمه Soul، انیمه لوکا، انیمه Turning Red توسط انیماتورهای پیکسار، انیماتورهای Raya و انیمیشن Last Dragon و Encanto توسط دیزنی.

اما با اپیدمی ویروس کرونا، تعطیلی سینماها و انتشار این آثار از دیزنی پلاس، دیزنی با مشکلات مالی بزرگی مواجه شد. از یک طرف کارتون های گرانقیمتی روی سرویس گذاشته می شد که هزینه ماهانه آنها کمتر از 10 دلار بود و هزینه ساخت این آثار عملاً غیرقابل جبران بود از طرف دیگر مردم آن روزها تمایل بیشتری به تماشای آثار خانوادگی در خانه داشتند به جای رفتن به سینما پس از آن، پیکسار با انیماتور Lightyear، دیزنی با انیماتور دنیای عجیب و اخیراً انیماتور Wish همگی به سقوط آزاد رفته اند.

قلعه معروف والت دیزنی

اکنون شرکت والت دیزنی به سیاست قراردادی خود بازگشته و تصمیم گرفته است برای کاهش ریسک و افزایش درآمد و سود بیشتر بر ساخت دنباله های جدید تمرکز کند که با اکران Inside Out 2 از Pixar و Moana 2 دیزنی در سال جاری آغاز خواهد شد. با وجود اجرای موفقیت آمیز کارتون Elemental در تابستان گذشته، به نظر می رسد که Pixar فعلاً دنباله هایی را به صورت انتخابی تولید خواهد کرد و علاوه بر تولید Toy Story 5 تا پایان سال 2026، حداقل دو کارتون اصلی را تولید و منتشر خواهد کرد.

اما استودیو انیمیشن دیزنی دنباله‌های کارتون‌های خود مانند Zootopia و دنباله‌ای برای Frozen را حداقل تا سال ۲۰۲۶ تولید خواهد کرد و در حال حاضر هیچ نشانی از تولید و انتشار اثری اورجینال در میان آثار آینده آنها وجود ندارد. اگرچه انتظار می رود انیمیشن آینده جرد بوش و بایرون هاوارد، کارگردانان انیمیشن Encanto یک اثر اورجینال باشد. با توجه به اینکه سفارش بر اساس تاریخ انتشار است، اکنون در این مقاله به معرفی ماشین های انیمیشن آینده پیکسار و دیزنی می پردازیم.


انیمیشن آینده پیکسار

اضطراب با سایر احساسات رایلی در Inside Out 2 روبرو می شود

انیمیشن داخل و خارج 2

انیمیشن از داخل به بیرون 2

  • خروج: کلسی مان
  • نویسنده: گدازه مگ
  • بازیگران: ایمی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، تونی هیل، لیزا لاپیرا، مایا هاوک، ایو ادبری، آدل اگزارچوپولوس، پل والتر هاوزر، کنزینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو فرانک، اوز، بابی مونیهان و جان راتزنبرگر
  • تاریخ انتشار: 14 ژوئن 2024 (25 ژوئن 1403)
  • انیمیشن Inside Out 2 در IMDb (انگلیسی)

در Inside Out 2، ما به افکار رایلی نوجوان برمی گردیم، درست زمانی که مقر در حال تخریب است تا راه را برای لحظه ای غیرمنتظره باز کند، و این فقط احساسات جدیدی است. شادی، غم، خشم، ترس و انزجار کسانی که برای مدت طولانی جراحی موفقیت آمیز داشته اند، مطمئن نیستند که در هنگام بروز اضطراب چه احساسی داشته باشند و به نظر می رسد که او تنها نیست.

بخوانید  شایعه: عرضه Serious Sam: Siberian Mayhem برای پلی استیشن 5

رایلی در انیمه Inside Out 2 احساسات جدیدی خواهد داشت

کارتون Inside Out بدون شک یکی از بهترین ساخته های پیکسار است و حالا دنباله آن بدون پیت داکتر منتشر شده است که باعث می شود بسیاری موفقیت این قسمت را زیر سوال ببرند. با این حال، انیمه Inside Out 2 تاکنون توانسته نظرهای زیادی را به خود جلب کند و در بدترین حالت می توان منتظر یک دنباله خوش ساخت و سرگرم کننده بود. 35 دقیقه ابتدایی این انیمیشن نیز در سینماکن به نمایش درآمد که با واکنش مثبت تماشاگران مواجه شد.

باید منتظر احساسات جدید در انیمه Inside and Out 2 باشیم. تا اینجای کار، شخصیت Anxiety توانسته محبوبیت زیادی در نمایش های سینمایی به دست آورد و حتی بسیاری از کسانی که 35 دقیقه اول فیلم را دیده اند می گویند که او ستاره قسمت اول انیمه. حسادت، کسالت و خجالت سه احساس جدید دیگر رایلی هستند که برخی می گویند موقتی هستند و در بزرگسالی محو خواهند شد. چون پدر و مادرش این احساسات را ندارند.


الیو در کارتون Elio با بیگانگان صحبت می کند

انیمیشن زیتون

انیمیشن Elio

  • خروج: آدریان مولینا
  • نویسنده: آدریان مولینا
  • بازیگران: یونیس کراپ، آمریکا فررا، جمیلا جمیل و برد گرت
  • تاریخ انتشار: 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404)
  • انیمیشن Elio در IMDb (انگلیسی)

داستان الیو حول محور پسری 11 ساله به نام الیو سولیس است که به طور تصادفی پس از انتقال توسط بیگانگان به زمین به دلیل تماس، سفیر بین کهکشانی سیاره زمین می شود. الیو باید پیوندهای جدیدی با اشکال زندگی بیگانه ایجاد کند و از یک سری آزمایش های وحشتناک جان سالم به در ببرد. الیو قرار است انیمیشن اصلی بعدی پیکسار باشد و کارگردانی آن را آدریان مولینا، کارگردان کوکو، بر عهده خواهد داشت.

در واقع مولینا نقش مهمی در شکل گیری انیمیشن کوکو ایفا کرد و این امر بسیاری را منتظر کار مستقل او و انتظارات زیادی از انیمیشن الیو دارد. در حال حاضر، جز یک تیزر کوتاه، چیز زیادی در مورد این انیمیشن منتشر نشده است و دیزنی اکران آن را از سال 2024 به سال 2025 موکول کرده است. با این حال، این ممکن است به انیماتورها زمان بیشتری برای تولید اثری بدهد که آینده نسخه های اصلی دیزنی را تضمین کند.


شرکت پیکسار

انیمیشن بدون عنوان پیکسار

انیمیشن بدون عنوان پیکسار

  • خروج: اعلام نشده است
  • نویسنده: اعلام نشده است
  • بازیگران: اعلام نشده است
  • تاریخ انتشار: 6 مارس 2026 (15 مارس 1404)
  • انیمیشن پیکسار بدون عنوان در IMDb (انگلیسی)

پیکسار در سال 2026 دو انیمیشن خواهد داشت که یکی از آنها هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. با این حال، طبق شواهد و منابع داخلی، این احتمال وجود دارد که این یک انیمه اصلی باشد و دنباله آن نباشد. اما چه کسی این کارتون ها را می سازد؟ صحبت های زیادی وجود دارد، از جمله اینکه این انیمیشن می تواند کار بعدی دن اسکانلون، کارگردان انیمیشن Onward و Monsters University باشد که منطقی است.

بخوانید  زک اسنایدر فیلم های دی سی خود از جمله لیگ عدالت را در ماه آینده در سینماها نمایش می دهد

کارگردان لوکا انریکو کاساروسا و کارگردان Turning Red دامی شی دو گزینه بالقوه بعدی هستند که ممکن است برای پروژه دیگری راهنمایی شده باشند. با این حال این احتمال وجود دارد که فرد دیگری با سابقه حضور در آثار پیکسار وجود داشته باشد و در این سال ها پیکسار فرصت های زیادی را برای افراد جدید باز کرده است که گاهی نتایج مثبت و گاهی منفی دارد و باید دید. در نهایت چه نوع کاری را انجام خواهند داد.


تمام شخصیت های دوست داشتنی کارتون محبوب داستان اسباب بازی در این پوستر از دیزنی و پیکسار حضور دارند.

انیمیشن داستان اسباب بازی 5

انیمیشن Toy Story 5

  • خروج: اعلام نشده است
  • نویسنده: اعلام نشده است
  • بازیگران: تام هنکس و تیم آلن
  • تاریخ انتشار: 19 ژوئن 2026 (29 ژوئن 1405)
  • انیمیشن Toy Story 5 در IMDb (انگلیسی)

در انیمیشن Toy Story 5، ممکن است شاهد بازگشت نسخه بزرگسالان اندی باشیم

شاید کمتر کسی فکر می کرد که بعد از Toy Story 3 شاهد قسمت دیگری از این کارتون باشیم اما در نهایت Toy Story 4 تولید شد و توانست موفقیت قسمت های قبلی را هم در گیشه و هم در فصل جوایز تکرار کند. حالا با وجود اینکه قرار بود این قسمت به طور رسمی سریال Toy Story را به پایان برساند، ظاهرا پیکسار موفق به ارائه ایده دیگری شد و توجه باب ایگر و دیزنی را برای تولید انیمیشن Toy Story 5 به خود جلب کرد.

اطلاعات زیادی در مورد انیماتورهای Toy Story 5 در دسترس نیست و نمی دانیم چه کسی در این قسمت روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. در حال حاضر تنها تام هنکس، صداپیشگی وودی و تیم آلن، صداپیشگی باز لایت یر تایید شده اند. همچنین گفته می شود مستر سیب زمینی هد و خانم سیب زمینی هد باز خواهند گشت و ممکن است اندی بالغ را در داستان اسباب بازی 5 ببینیم. با این حال بازگشت به دنیای داستان اسباب بازی ممکن است ریسک بزرگی باشد اما همچنان می توان آن را قسمتی دیگر از این سریال معروف نامید. .


انیمیشن آینده دیزنی

موانا و مائوری با نهنگ در موانا 2 به شب می روند

انیمیشن Moana 2

انیمیشن Moana 2

  • خروج: دیوید دریک جونیور
  • نویسنده: دیوید دریک جونیور
  • بازیگران: علی کراوالیو و دواین جانسون
  • تاریخ انتشار: 27 نوامبر 2024 (7 دسامبر 1403)
  • انیمیشن Moana 2 در IMDb (انگلیسی)

Moana 2 در ابتدا یک سریال انیمیشنی برای دیزنی پلاس بود که بعداً تبدیل به یک فیلم انیمیشن شد.

Moana 2 داستان موزیکال Moana را ادامه خواهد داد که همراه با Maui و گروهی از ملوانان کاملاً جدید و غیرعادی راهی سفر جدیدی می شود. موانا پس از دریافت یک پیام غیرمنتظره از اجداد کاوشگر خود، باید در سراسر اقیانوس در آب های خطرناک و گمشده سفر کند تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند که برخلاف آنچه قبلاً تجربه کرده است.

انیمیشن Moana 2 در ابتدا قرار بود یک سریال انیمیشنی برای شبکه دیزنی پلاس باشد که بعدا با بازگشت باب ایگر تصمیم به تغییر این موضوع گرفته شد و حالا این مجموعه انیمیشنی یک انیمیشن سینمایی است. در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری به جز یک تیزر کوتاه فاش نشده است و ما فقط می دانیم که Moana 2 3 سال پس از وقایع Moana اتفاق می افتد، در حالی که Moana اکنون بزرگ شده و آماده یک ماجراجویی جدید است.

بخوانید  بهترین فیلم های الیزابت اولسن | ۱۵ اثر مهم + امتیاز IMDB

برخی از شخصیت های اصلی Zootopia

انیمیشن Zootopia 2

انیمیشن Zootopia 2

  • خروج: اعلام نشده است
  • نویسنده: اعلام نشده است
  • بازیگران: جینیفر گودوین و جیسون بیتمن
  • تاریخ انتشار: 26 نوامبر 2025 (5 دسامبر 1404)
  • انیمیشن Zootopia 2 در IMDb (انگلیسی)

Zootopia 2 یکی از بسیاری از دنباله های تایید شده پس از بازگشت باب ایگر به والت دیزنی است. شکی نیست که Zootopia یکی از موفق ترین فیلم های دیزنی در سال های اخیر است، اما آیا قسمت دوم آن می تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند؟ در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد این انیمه وجود دارد، فقط می دانیم که شخصیت های اصلی انیمه در ادامه آن بازخواهند گشت.

بازگشت سازندگان کارتون اصلی نیز هنوز تایید نشده است و به نظر می رسد بایرون هاوارد ترجیح می دهد کارتون اصلی دیگری را کارگردانی کند. با این حال، بازگشت به دنیای Zootopia می تواند هیجان انگیز باشد و باید دید که آیا انیمیشن Zootopia 2 می تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند یا اینکه فقط یک ماجرای سرگرم کننده خواهد بود.


والپیپر انیمه یخ زده ۲

انیمیشن Frozen 3

انیمیشن Frozen 3

  • خروج: اعلام نشده است
  • نویسنده: اعلام نشده است
  • بازیگران: کریستن بل، آیدینا منزل، جاش گد و جاناتان گراف
  • تاریخ انتشار: 25 نوامبر 2026 (4 دسامبر 1405)
  • انیمیشن Frozen 3 در IMDb (انگلیسی)

علاوه بر انیمه Frozen 3، انیمه Frozen 4 نیز همزمان در دست ساخت است

کارتون دو قسمتی Frozen یکی از موفق ترین کارتون های تاریخ استودیو انیمیشن والت دیزنی در گیشه است و ساخت دنباله آن نمی تواند اتفاق غافلگیرکننده ای باشد. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد Frozen 3 در دسترس است و تنها اعلام شده است که این انیمه در سال 2026 منتشر خواهد شد و با وجود اینکه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است، می توان انتظار داشت که Frozen 3 در سال 2026 منتشر شود. سقوط. برای سال 2026..

همچنین جنیفر لی، خالق Frozen، به عنوان نویسنده یا کارگردان در قسمت سوم این انیمیشن موزیکال حضور نخواهد داشت. با این حال، لی می گوید که آنها یک ایده عالی برای انیمیشن Frozen 3 دارند، فقط زمان مشخص خواهد کرد.


السا و آنا از فیلم یخ زده در وسط جنگل مه آلود

انیمیشن یخ زده 4

انیمیشن یخ زده 4

  • خروج: اعلام نشده است
  • نویسنده: اعلام نشده است
  • بازیگران: کریستن بل، آیدینا منزل، جاش گد و جاناتان گراف
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده است
  • انیمیشن Frozen 4 در IMDb (انگلیسی)

پس از تایید ساخت Frozen 3، باب ایگر در کمال تعجب ساخت Frozen 4 را تایید کرد که مانند قسمت اول، اطلاعات زیادی در مورد این قسمت وجود ندارد. اما انتظار می رود که اتفاقات انیمیشن Frozen 4 به قسمت سوم پیوند بخورد و در واقع دو قسمت همزمان ساخته می شود و در واقع داستانی است که به دو قسمت تبدیل شده است. با این حال باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه باشیم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر