زک اسنایدر فیلم های دی سی خود از جمله لیگ عدالت را در ماه آینده در سینماها نمایش می دهد



هفته گذشته، زک اسنایدر، کارگردان، پیامی مرموز منتشر کرد که در آن اذعان می کرد که همه چیز “به دور کامل خواهد رسید”. این ویدیو نسخه او از Darkseid را از فیلم Justice League داشت و بلافاصله طرفداران اسنایدر را به دیوانگی وارد کرد. حدس زده می‌شود که همه چیز از یک رویداد کمیک بوک گرفته تا یک مشارکت کاملاً جدید DC باشد.

چیزی که معلوم شد یک نمایش سه روزه از فیلم‌های دی سی او بود: مرد پولادین، بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت زک اسنایدر. The Snyder Cut فیلم چهار ساعته او با درجه R است که مستقیماً در HBO Max در سال 2021 پخش شد. کارگردان همچنین به اشتراک گذاشت که این رویداد برای دو دلیل نزدیک به او پول جمع آوری می کند: بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی و سقوط اسنایدر صندوق خراج.

اسنایدر به The The New York Times گفت: “این یک جورهایی زیباست که از چیزهای مختلف دور هم جمع می شوند. من همیشه می خواستم سه فیلم دی سی خود را با هم در سینماها نمایش دهم، و همیشه یکی از آن چیزهایی بود که ما هرگز مطمئن نبودیم هرگز اتفاق بیفتد.” نرد. Queens در یک جریان زنده (از طریق کمیک). «چون نسخه IMAX لیگ عدالت، ما چندین بار آن را در نسخه سیاه و سفید نمایش دادیم [Zack Snyder’s Justice League: Justice Is Gray Edition]. مطمئن نبودم زمان دیگری وجود داشته باشد که بتوانیم نسخه رنگی را در تئاتر قرار دهیم.”

دایره کامل زک اسنایدر با نام SnyderCon 2023 در روز جمعه، 28 آوریل (Man of Steel) برگزار خواهد شد. شنبه، 29 آوریل (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت); و یکشنبه، 30 آوریل (لیگ عدالت زک اسنایدر در IMAX) در دانشکده طراحی مرکز هنر در پاسادنا، کالیفرنیا، و یونیورسال سیتی واک در یونیورسال سیتی، کالیفرنیا. شرکت کنندگان تی شرت های طراحی شده توسط هنرمند افسانه ای کتاب های مصور و مدیر خلاق و ناشر دی سی، جیم لی دریافت خواهند کرد. به گفته اسنایدر، دو پوستر در دسترس خواهد بود: یک پوستر SnyderVerse Trilogy و یک پوستر رویداد Full Circle. سایر “رویدادهای طرفداران” در اطراف Full Circle شامل هدایا و حضور Snyderverse Batmobile خواهد بود.

بخوانید  زمان رویداد PC Gaming Show: Most Wanted اعلام شد

اسنایدر ادامه داد: «من واقعاً دوست داشتم همه فیلم را در IMAX ببینند زیرا برای IMAX فرمت شده بود. “این واقعا برای یک تجربه IMAX ساخته شده است. وقتی آن را در IMAX می بینید، فکر می کنم با زمانی که آن را در تلویزیون می بینید کاملاً متفاوت است.”

این رویداد درست قبل از اینکه فلش سرانجام در سینماها به نمایش درآید و گفته می شود که DC Universe را “ریست” می کند، رخ می دهد. دنیای اسنایدر با فیلم Man of Steel در سال 2013 آغاز شد و هنری کاویل را به عنوان سوپرمن آن نسل به شهرت ملی رساند. Man of Steel طرفداران را دو قطبی کرد، اما بتمن علیه سوپرمن بود که در برنامه پیشنهادی DC برای انتشار آن، شکاف‌ها ظاهر شد. با وجود اینکه فیلم بیش از 870 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است، سود ناخالص واقعی آن است. حدود 100 میلیون دلار بعد از هزینه ها

فیلم بزرگ بعدی اسنایدر Rebel Moon برای نتفلیکس به عنوان بخشی از قرارداد چند فیلمی او با این شرکت پخش خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر