زمان رویداد PC Gaming Show: Most Wanted اعلام شد


زمان برگزاری رویداد PC Gaming Show: Most Wanted اعلام شد که در آن بازی های رایانه ای جدید رونمایی خواهند شد.

رویداد بعدی PC Gaming Show روز پنجشنبه 18 آذر ساعت 21 به وقت ایران برگزار می شود، اما این رویداد با رویدادهای قبلی متفاوت است. رویداد PC Gaming Show: Most Wanted دارای «شمارش معکوس 25 بازی رایانه‌ای هیجان‌انگیز و هرگز دیده نشده» است که توسط بیش از 50 کارشناس صنعت بازی، منتقد و سازنده محتوا از طریق «فرایند رأی‌گیری ویژه» رتبه‌بندی شده است.

در رویداد PC Gaming Show، علاوه بر تریلرهای جدید، افشای جزئیات بیشتر و نمایش 25 بازی برتر، آثار جدید دیگری نیز رونمایی خواهند شد که برخی از آنها «ارزش افزودن به لیست آرزوها» را دارند. مشخص نیست چه بازی هایی معرفی خواهند شد، اما مصاحبه با لزلی بنزیس و آدام وایتینگ از Build a Rocket Boy Studios در مورد اولین بازی بزرگ خود به نام Everywhere برای این رویداد.

از دیگر نکات برجسته این هفته می توان به بازی Dragon’s Dogma 2 با 15 دقیقه گیم پلی اشاره کرد. علاوه بر این، رویداد Level-5’s Vision 2023 2 در 8 نوامبر (29 نوامبر) برگزار می شود و اطلاعاتی در مورد بازی Steam Professor Layton و New World ارائه می دهد. سرانجام مراسم Game Awards 2023 در 16 دسامبر فرا می رسد و شاهد معرفی بازی های زیادی خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Fortnite Chapter 4 Season 2 Safe Locations