تمام افکت‌های افسانه‌ای Diablo 4 که تاکنون دیده‌ایم

اولین هفته از دو آخر هفته بتا اکنون برای Diablo IV به پایان رسیده است. چه در هر سه کلاس موجود حداکثر امتیاز را داشته باشید یا به اندازه کافی خوش شانس نبودید که به این تست فقط دعوتنامه دسترسی پیدا کنید، یکی از مواردی که بسیاری از طرفداران Diablo به آن علاقه مند خواهند شد، نوع آیتم های افسانه ای موجود است. و به طور خاص، اثرات این لجندری ها چیست.

ما موارد زیر را گردآوری کرده‌ایم، از جمله آنهایی که مختص کلاس هستند و برخی که می‌توانند توسط چندین کلاس استفاده شوند. اینها مواردی هستند که یا خودمان به دست آورده ایم یا روی بازیکنان دیگر بررسی کرده ایم. برخی از این افکت‌ها از طریق فرآیند imprint به سلاح‌ها متصل می‌شوند، که به شما امکان می‌دهد یک افکت استخراج شده از یک آیتم (یا از طریق Codex of Power باز شده) بگیرید و آن را روی مورد دیگر اعمال کنید.

Legendaries برخی از کمیاب‌ترین آیتم‌های Diablo هستند و معمولاً با نوعی جلوه منحصربه‌فرد همراه می‌شوند که می‌تواند ترکیبی سرگرم‌کننده و ویرانگر برای استفاده باشد. اگرچه نسخه بتای اخیر Diablo IV دامنه محدودی داشت – فقط به ما اجازه می‌داد قسمت اول بازی را امتحان کنیم و فقط با کلاس‌های Rogue، Sorceress و Barbarian – ما هنوز چند آیتم افسانه‌ای و اثرات مرتبط با آن‌ها را مشاهده کردیم. .