تاریخ انتشار HD وزارت جنگ غیرقانونی با بازی هنری کاول

Lionsgate تاریخ اکران HD فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کاول و کارگردانی گای ریچی را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه HD وزارت جنگ اعلام شد. Lionsgate اعلام کرده است که نسخه دیجیتال وزارت جنگ غیرقانونی در تاریخ 10 می 2024 (21 می 1403) منتشر خواهد شد. این کمدی اکشن که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت تا به امروز بیش از 19.2 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است، از جمله بیش از 18.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 847500 دلار در سطح بین المللی.

هنری کاول، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، پاپس اولوسان موکون، فیشر استیونز، فردی فاکس، کارلوس باردم، تیل شوایگر، آنها از جمله بازیگران فیلم وزارت جنگ غیرقانونی هستند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و آنها را با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم ترکیب می کند.

هنری کاول در وزارت جنگ های ناپسند

این فیلم داستان اولین نیروهای ویژه بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم را دنبال می کند که ماموریت مخفی و خطرناکی را انجام می دهند. پل تاماسی، اریک جانسون و آرش آمیل ریچی نیز در نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن کمک کردند. گای ریچی کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه دود، قاپ، هفت تیر، دو دنباله شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه وزارت جنگ غیرقانونی را بر عهده داشت.

بخوانید  ظهور RTX 3060 در لیست محبوب ترین کارت های گرافیک در Steam

در خاکستری فیلم آینده گای ریچی کارگردان است و این فیلم اکشن قرار است در 17 ژانویه 2025 اکران شود. هنری کاول، جیک جیلنهال، ایزا گونزالس، راسمند پیک، کارلوس باردم و فیشر استیونز از جمله بازیگران حاضر هستند. که در این فیلم اکشن به ایفای نقش پرداخته اند. ریچی در حال حاضر فیلم Fountain of Youth را برای اپل کارگردانی می کند که در آن جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون، لاز آلونسو، آریان موید و کارمن اجوگو ایفای نقش می کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر