کارگردان Elder Scrolls Online آن را «یکی از بهترین بازی‌های زنده» با درآمد ۲ میلیارد دلاری می‌نامد

بازی های زنده زیادی وجود دارد، و برخی از آنها بی سر و صدا میلیون ها (یا حتی میلیاردها) دلار بدون هیاهو زیاد به دست می آورند. به گفته مت فیرور، مدیر استودیوی ZeniMax Online، The Elder Scrolls Online یکی از این بازی‌ها است و او هزینه‌های انباشته مصرف‌کننده ۲ میلیارد دلاری آن (برای اولین بار در GDC امسال اعلام شد) را به‌عنوان اثبات آن برجسته کرد.

فیرور در مصاحبه اخیر خود به GamesRadar گفت: «ESO اغلب به عنوان یکی از بازی های زنده موفق در نظر گرفته نمی شود. “اما این درست است، تقریبا در هر سطح.” او افزود که استودیو فاش کرد که آمار 2 میلیارد دلاری “در درجه اول برای برجسته کردن بازی” در نظر گرفته شده است.

در حال پخش: تریلر The Elder Scrolls Online: Gold Road – Peril in West Weald

او ادامه داد: “من فکر می کنم (شکل) فقط تعهد بازیکنان به بازی و همچنین به Zenimax Online را نشان می دهد. “این یک موفقیت بزرگ است و ما دوست داریم روی آن کار کنیم.”

The Elder Scrolls Online برای اولین بار در آوریل 2014 منتشر شد، به این معنی که بازی حدود 200 میلیون دلار در سال برای یک دهه هزینه مصرف می کرد که مطمئناً شاهکار کمی نیست. گسترش بعدی بازی، Gold Road، در تاریخ 3 ژوئن برای رایانه های شخصی و مک و در 18 ژوئن برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می شود. Gold Road سیستم های گیم پلی جدیدی مانند مهارت های طراحی قابل شخصی سازی را معرفی می کند و منطقه West Weald را به بازی اضافه می کند که اولین بار در Oblivion معرفی شد. بازی پایه نیز بر روی Xbox Game Pass است، برای کسانی که می خواهند آن را امتحان کنند. بازیکنان می‌توانند آن را به‌عنوان یک ارتقاء مستقل برای بازیکنان موجود یا به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ای که بازی پایه و همه برنامه‌های توسعه‌دهنده قبلی را در بر می‌گیرد، خریداری کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر