پتی جنکینز می گوید دی سی علاقه ای به ساخت فیلم های Wonder Woman ندارد

با وجود اینکه Wonder Woman 1984 به خوبی نسخه قبلی خود مورد استقبال قرار نگرفت، Wonder Woman 3 همچنان قرار بود با کارگردانی پتی جنکینز و گال گدوت در نقش اصلی بازگردند. بعد از اینکه جیمز گان و پیتر سافران به عنوان مدیران عامل استودیو دی سی انتخاب شدند، این در دسامبر 2022 تغییر کرد. این دو نفر مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی کامل سینمایی برای DC Universe جدید خود اعلام کردند. اما طبق گفته جنکینز، Wonder Woman ممکن است اصلاً در برنامه های آنها نقشی نداشته باشد.

از طریق Deadline، جنکینز در پادکست Max's Talking Pictures ظاهر شد و در مورد آینده سینمایی Wonder Woman تردید ایجاد کرد.

وقتی از جنکینز پرسیده شد که آیا Wonder Woman 3 مرده است، او پاسخ داد: “بله، در حال حاضر، اما احتمالا به راحتی برای همیشه.” و در مورد کارگردان دیگری که ممکن است این کار را به عهده بگیرد، جنکینز اضافه کرد: “نه، آنها در حال حاضر علاقه ای به انجام یک زن شگفت انگیز ندارند.”

کریس پاین، بازیگر زن شگفت انگیز Gadot و Wonder Woman 1984، اخیراً نظرات خود را در مورد دنباله لغو شده بیان کرده است. سرنوشت Wonder Woman 3 هر چه که باشد، جنکینز با عظمت تلاش گان و سافران برای احیای دوباره فیلم های ابرقهرمانی دی سی ابراز همدردی کرد.

جنکینز خاطرنشان کرد: «آنچه در DC اتفاق می افتد کار آسانی نیست. جیمز گان و پیتر سافران باید در پروژه‌های خود به دنبال قلب خود باشند.

علاوه بر این، جنکینز نشان داد که هنوز در حال کار بر روی فیلم جنگ ستارگان: اسکادران سرکش برای لوکاس فیلم است، حتی اگر این فیلم از برنامه اکران استودیو حذف شده بود.

بخوانید  گزارش جدید نشان می دهد که دواین جانسون سعی کرد سلسله مراتب قدرت را در استودیو دی سی تغییر دهد (و شکست خورد)

جنکینز به یاد می‌آورد: «وقتی فیلم Wonder Woman 3 کنار رفت، من و لوکاس‌فیلم می‌گفتیم: «اوه، ما باید این معامله را انجام دهیم». “ما قرارداد را درست زمانی که اعتصاب شروع شده بود بسته‌ایم، بنابراین اکنون من یک پیش‌نویس از جنگ ستارگان را مدیونم. بنابراین خواهیم دید که در آنجا چه اتفاقی می‌افتد. چه کسی می‌داند؟… آنها کارگردان‌های دیگری دارند که کار کرده‌اند، اما من اکنون هستم. بازگشت به اسکادران سرکش ما باید به جایی برسیم که هر دو از آن راضی هستیم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر