گزارش جدید نشان می دهد که دواین جانسون سعی کرد سلسله مراتب قدرت را در استودیو دی سی تغییر دهد (و شکست خورد)



در حالی که MCU در حال پیشرفت است، با گام های بزرگ آن، سایر فرنچایزهای فیلم را به هم می اندازد، دنیای فیلم DC در طول سال گذشته شاهد هرج و مرج بوده است، بین مشکلات حقوقی مداوم ازرا میلر، اطلاعات مربوط به فیلم های آکوامن که در شکایت جانی دپ-امبر هرد منتشر می شود. ، و لغو ناگهانی فیلم Batgirl. این شامل بازگشت و عدم بازگشت سوپرمن هنری کاویل و ظهور جیمز گان و پیتر سافران به عنوان روسای جدید استودیو دی سی نمی شود. پشت همه این هرج و مرج یک بازی قدرت دواین جانسون برای نوعی کنترل DCU بود. تنوع گزارش ها.

مدت کوتاهی پس از پایان ادغام برادران وارنر و دیسکاوری در بهار امسال، جانسون با مدیر عامل شرکت دیوید زاسلاو ملاقات کرد و برنامه‌ای چند ساله به او ارائه کرد تا منجر به رویارویی بلک آدام و سوپرمن در صفحه بزرگ شود. در کنار جانسون، هیرام گارسیا و بو فلین، تهیه کنندگان بلک آدام، در این مسابقه شرکت کردند.

همه اینها دقیقاً قبل از خروج والتر هامادا رئیس دی سی و مدیر اجرایی برادران وارنر اتفاق افتاد. بر اساس این گزارش، توبی امریک و جانسون «به اطراف رفتند» تا طرح خود را ارائه دهند. تلاش جانسون برای بازگرداندن کاویل مستقیماً با درخواست امریش برای یافتن بازیگر جدیدی برای ایفای نقش مرد فولادی در فیلم‌های آینده در تضاد بود.

این گزارش یکی پس از دیگری فشارهای جانسون را برای به دست آوردن قدرت و اعتبار بیشتر در ساختار فیلم DC، از جمله اعتبار تولید در لیگ سوپر حیوانات خانگی DC، و همچنین یک تکیلا که تکیلا خود را سرو می‌کند، شرح می‌دهد. ترمانا اولین نمایش برای PG-13 دارای امتیاز بلک آدام.

بخوانید  Destiny 2: Lightfall – بخش گمشده Golden Precept کجا را پیدا کنیم

یکی از منابع داخلی به نقل از این گزارش خاطرنشان کرد: درخواست‌های او افزایش یافت و بازگشت‌ها آنجا نبود. بلک آدام با بودجه 195 میلیون دلاری با 40 میلیون دلار اضافی در فیلمبرداری مجدد فیلمبرداری شد – به علاوه یک تلاش بازاریابی عظیم – اما تنها حدود 391 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورد و یخ نازک پشت نقشه جانسون برای تبدیل بلک آدام به ستاره دنیای دی سی را شکست. . .

این گزارش خاطرنشان می کند که جیمز گان و پیتر سافران، مدیران جدید استودیو دی سی، برنامه های بزرگی برای دنیای دی سی دارند، اما این یک تنظیم مجدد اصلی نخواهد بود. ازرا میلر از زمان شروع درمان سلامت روان از اخبار دور مانده است و برخی از مدیران خوشحال می شوند که به این بازیگر اجازه دهند به بازی در نقش سریعتر قرمز رنگ ادامه دهد. در همین حال، Shazam و Aquaman هر دو دنباله‌هایی در راه هستند، Gunn’s Peacemaker یک فصل دوم خواهد داشت، و Blue Beetle، با بازی Xolo Maridueña از Cobra Kai، هنوز در برنامه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.