با Fanatical Mystery Mayhem Bundle فرصت کنید و هر کدام با 70 سنت بازی دریافت کنید

مجموعه باندل رمز و راز طولانی مدت Fanatical با پیشنهاد جدیدی با هدف ریسک‌پذیران و کسانی که خاطرات خوبی از کیف‌های خرید و فروش دلار دارند، بازگشته است. Mystery Mayhem پر از بازی های Steam است که ممکن است قبل از خرید در مورد آنها نشنیده باشید. تنها راه برای اینکه بدانید چه چیزی می‌خرید، سفارش یک کلید یا پنج، ۱۰، ۱۵ یا حتی ۲۰ کلید است. هرچه بیشتر خرج کنید، برای هر کلید کمتر پرداخت می کنید. قیمت از 1 دلار برای یک کلید شروع می شود و به 70 سنت در هر مجموعه (در مجموع 14 دلار) برای 20 کلید کاهش می یابد.

در توضیح Fanatical آمده است: «استراتژیست درونی خود را با گیم پلی تاکتیکی همهجانبه رها کنید، تلاش های حماسی پر از پیچ و خم ها را آغاز کنید یا در نبردهای چند نفره هیجان انگیز با دوستان و دشمنان شرکت کنید. بین جواهرات مستقل پنهان و موفقیت‌های موفق، چندین بسته با ارزش نیز در سراسر ترکیب پراکنده شده‌اند. این بسته ها عبارتند از: Helldivers 2's Super Citizen Edition، Dragon's Dogma 2، Horizon Forbidden West: Complete Edition و Persona 3 Reload.

زمان خوبی برای شیرجه رفتن به نسخه رایانه شخصی Helldivers 2، یکی از بهترین بازی‌های سال 2024 تاکنون است، به خصوص که سونی از برنامه‌های ادغام PSN محبوب خود عقب نشینی کرده است.

شایان ذکر است که در صورت خرید یک بسته اسرارآمیز، بدون در نظر گرفتن تعداد بازی هایی که دریافت می کنید، بازی های مختلفی دریافت خواهید کرد، اما خرید بسته های متعدد از طریق یک یا چند سفارش، امکان دریافت تکراری از برخی بازی ها را باز می کند.

بخوانید  احتمال فراهم شدن امکان دانلود از طریق LAN برای استیم

برای سایر معاملات عالی در Fanatical، فروش خرده فروشی ماه می جنون را بررسی کنید. علاوه بر تخفیف در هزاران بازی رایانه شخصی، هر کسی که 12 دلار یا بیشتر خرج کند می تواند از چرخ May Madness Spin to Win برای بردن بازی های رایگان، کوپن ها یا سایر پاداش های ویژه استفاده کند. شایان ذکر است که اکثریت قریب به اتفاق بازی‌ها و باندل‌ها، از جمله باندل فوق‌العاده Fallout، واجد شرایط تبلیغات Spin to Win هستند، اما Mystery Mayhem از این برنامه حذف شده است.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر