احتمال فراهم شدن امکان دانلود از طریق LAN برای استیم

باوجود اینکه شاید کاربرد این قابلیت در نگاه اول واضح به نظر نرسد، اما کاربرانی که در چند سیستم گیمینگ از بازی‌های استیم استفاده می‌کنند، می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. یک مثال خوب برای این کاربرد می‌تواند قابلیت دانلود بازی‌های استیم از یک پی سی به کنسول استیم دک و بدون نگرانی از روشن ماندن کنسول دستی ولو برای مدت طولانی باشد.

آپدیت پیش روی پلتفرم استیم احتمالا امکان دانلود بازی‌ها ازطریق LAN و یک سیستم شخصی بدون نیاز به آنلاین شدن را برای کاربرها فراهم می‌کند.

اشاره به امکان دانلود بازی ها از طریق LAN در استیم

Valve به‌تازگی رکورد جدیدی را در تعداد کاربران همزمان استیم به ثبت رساند و با بیش از ۳۰ میلیون کاربر همزمان به بالاترین آمار در طول تاریخ پلتفرم خود دست یافت.

استیم همچنین نسخه جدیدی از بتای کلاینت خود را منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا از رابط کاربری Big Picture Mode UI در کنسول استیم دک و روی کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند. نسخه جدید رابط کاربری استیم، ویژگی‌های صفحه خانه را بهبود می‌بخشد و با استفاده از کلیدهای میانبر کنترلر، چند آپشن کاربری را با سرعت بیشتری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.



منبع

به نظر می‌رسد که ولو روی فراهم کردن امکان جا‌به‌جایی ساده‌تر فایل‌ بازی‌های استیم بین کامپیوترها کار می‌کند. پاول جاندیک، مؤسس SteamDB و دیتاماینر پلتفرم ولو با کشف خطوط خاصی از برنامه‌نویسی API استیم مدعی شده که احتمالا به‌زودی امکان جا‌به‌جایی فایل بازی‌ها ازطریق LAN و بدون نیاز به آنلاین شدن در دسترس کاربرها قرار می‌گیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  هنر مفهومی آواتار دیزنی لند جاذبه بالقوه پاندورا را نشان می دهد