هنر مفهومی آواتار دیزنی لند جاذبه بالقوه پاندورا را نشان می دهد

در سال 2017، دو سال قبل از اینکه دیزنی دارایی های سرگرمی فاکس را خریداری کند، پادشاهی حیوانات دنیای والت دیزنی جاذبه وسیع خود را با نام پاندورا: دنیای آواتار افتتاح کرد. اکنون، طرفداران ساحل غربی بالاخره می توانند تجربه آواتار خود را داشته باشند، زیرا بلاگ پارک های دیزنی هنر مفهومی را برای جاذبه پاندورا در دیزنی لند نشان داده است.

با قضاوت از این نگاه اول، به نظر می‌رسد که تجربه‌ای همهجانبه در امتداد خطوط Star Wars: Galaxy's Edge است، با فضای کافی برای میزبانی نسخه خودش از Avatar Kingdom's Animal Flight of Passage و Na'vi rides River Journey.

متأسفانه، این برنامه‌های بلندپروازانه هنوز به مرحله اجرا در نمی‌آیند. گسترش Disneyland و California Adventure به تصویب Disneyland Forward بستگی دارد، پیشنهادی برای تغییر قوانین منطقه‌بندی محلی در Anaheim که اجازه می‌دهد این پروژه‌ها اتفاق بیفتند. باید دید که آیا یک جاذبه آواتار بخشی از پارک اصلی خواهد بود یا جنبه ای از یک پارک موضوعی جدید. بدون تایید دیزنی لند فوروارد، جاذبه پاندورا فقط می تواند در مرحله برنامه ریزی باقی بماند. این بدان معناست که به طور بالقوه چندین سال طول خواهد کشید تا به نتیجه برسد.

Disney Parks همیشه چیز جدیدی در دست ساخت دارد، اما برنامه‌های توسعه پارک موضوعی به‌ویژه در والت دیزنی ورلد ریزورت در فلوریدا جاه‌طلبانه است، که اخیراً اولین نگاهی به توسعه 60 میلیارد دلاری نشان داد. در حال حاضر، برنامه های اصلی برای استراحتگاه دیزنی لند در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  10 بازی برتر سال 2022 گیم اسپات