رزیدنت اویل 9 به این زودی ها منتشر نخواهد شد

یکی از منابع مشهور مدعی شده است که کپکام قسمت دیگری از این سری را قبل از Resident Evil 9 معرفی و منتشر خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، Resident Evil 9 از سال 2018 در حال توسعه است و تا زمان انتشار طولانی‌ترین چرخه توسعه را در بین تمامی محصولات این سری خواهد داشت. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این نسخه بالاترین بودجه را در بین بازی های Resident Evil خواهد داشت. با این حال، در میان آخرین اخبار مربوط به بازی، متوجه شدیم که به نظر می رسد کپکام می خواهد بازی Resident Evil 9 را به تاخیر بیندازد تا زمان بیشتری را به تولید این بازی اختصاص دهد.

اخیراً یکی از افراد شناخته شده اینسایدر جزئیات بیشتری را در مورد Resident Evil 9 فاش کرده است. Dusk Golem ادعا کرد که بر اساس شنیده‌های او در ماه‌های اخیر، بازی به‌طور داخلی به تعویق افتاده است. این خودی کهنه کار پیش از این گفته بود که Resident Evil 9 قرار بود در سال 2025 عرضه شود، اما اکنون می گوید که این بازی به تعویق افتاده است و هیچ اطلاعات موثقی در مورد زمان انتشار آن وجود ندارد.

همانطور که Dusk Golem اعلام کرد، این احتمال وجود دارد که کپکام قبل از Resident Evil 9 یک ورودی دیگر را در این سری منتشر کند. این خودی می گوید که اگرچه شواهدی وجود دارد، او نمی تواند این موضوع را با قطعیت تایید کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Capcom در حال کار بر روی پنج نسخه از Resident Evil است. آخرین فعالیت های این شرکت نیز نشان می دهد که نسخه بازسازی شده Resident Evil 5 زودتر از زمان مورد انتظار ارائه خواهد شد.

بخوانید  10 بزرگترین داستان سرگرمی سال 2022، از همه چیز در برادران وارنر. به اینکه آواتار 2 یک فیلم واقعی است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر