ببینید که چگونه به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 با نسخه قدیمی مقایسه می‌شود

بیش از هشت سال بعد، به لطف نمایش تلویزیونی Amazon Prime Video بر اساس فرنچایز بازی های ویدیویی، Fallout 4 ممکن است محبوب تر از همیشه باشد. علاوه بر این، استودیوی بازیسازی Bethesda به تازگی یک به روز رسانی نسل بعدی را برای RPG پسا آخرالزمانی منتشر کرده است که در ابتدا در سال 2015 منتشر شد. یکی از ویژگی های اصلی این پچ، تصاویر به روز شده در PS5 و Xbox Series X|S است.

GameSpot یک ویدیوی مقایسه دارد (به پایین مراجعه کنید) که Fallout 4 را در سری Xbox اجرا می کند تفاوت اصلی این دو نسخه در نرخ فریم است. این بهبود حتی با حالت کیفیت پس از به روز رسانی نسل بعدی قابل توجه است و حالت عملکرد نیز در دسترس است. در غیر این صورت، کیفیت بصری بین نسخه ها کاملاً مشابه به نظر می رسد.

در حال پخش: مقایسه به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4

جدا از بهبود نرخ فریم، به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 محتوای جدید Creation Club را نیز به RPG اضافه می‌کند. برای مثال، راهنمای ما Echoes of the Past را بررسی کنید، یک جستجوی جدید که بر جناح Enclave در ماساچوست تمرکز دارد.

متأسفانه، به‌روزرسانی رایگان Fallout 4 برای بازیکنان PS5 که قبلاً بازی را از طریق مجموعه قدیمی PS Plus دریافت کرده‌اند، باگ شده است. در حال حاضر، Bethesda سعی کرده تا برخی از سردرگمی‌ها را با این جمله برطرف کند: «به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 از طریق کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن برای اعضای پلی‌استیشن پلاس اکسترا در دسترس خواهد بود».

برای اطلاعات بیشتر، 50 بهترین حالت Fallout 4 موجود برای RPG امروز را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر