راسل کرو در اولین تریلر فیلم The Exorcism خود را در شر خود گم می کند

یک سال پیش در این ماه، راسل کرو در The Pope's Exorcist یقه کشیشی و لباس‌هایش را برای بازی در نقش پدر گابریل آمورث، که قرار بود یک ستاره راک در شغل فرستادن شیاطین به جهنم باشد، پوشید. اما در فیلم ترسناک بعدی خود، جن گیری، شخصیت کرو، آنتونی میلر، بسیار آسیب پذیرتر از شر است و او مرد خدا نیست. در عوض، آنتونی به سادگی نقش یک کشیش را در یک فیلم درون فیلم ایفا می کند. درست است، او بازیگری است که با ساختن فیلمی درباره اموال، به خود اجازه می دهد که تسخیر شود.

تریلر نشان می دهد که آنتونی اولین بازیگری نبود که این نقش را بازی کرد و ظاهراً سلف او خودکشی کرد. این باید اولین علامت آنتونی برای رد کردن نقش باشد. در عوض، آنتونی نقش را می‌پذیرد و احساس می‌کند که بدن و روحش بد می‌کشد. اما دخترش، لی میلر (رایان سیمپکینز از خیابان ترس) آسیب پذیری آنتونی را نشانه بازگشت به اعتیادهای قدیمی اش تفسیر می کند.

با این حال، هر شک و تردیدی در مورد اینکه آیا آنتونی به سادگی تسلیم بدی‌های خود می‌شود، زمانی که او ظاهراً به دنبال لیندا بلر در حین بازی در صحنه فیلمبرداری می‌رود که دخترش، بازیگران، خدمه و حتی پدر کانر (دیوید هاید پیرس) را وحشت زده می‌کند، برطرف می‌شود. برای مشاوره در مورد فیلم آورده شد. تریلر اشاره می کند که پدر کانر ممکن است قبلا با یک شیطان واقعی برخورد کرده باشد، و اگر چنین است، او در اینجا به یکی از آنها نیاز دارد. زیرا وقتی آنتونی کنترل بدن خود را به شرور درونش از دست می دهد، به نظر می رسد هیچ کس ایمن نیست.

بخوانید  نینتندو برای روز ماریو برنامه ویژه ای دارد

کلویی بیلی همچنین در این فیلم در نقش بلیک هالووی بازی می کند و سم ورتینگتون در نقش جو، مارسنا لینت در نقش مونیکا، تریسی بونر در نقش رجینا، سامانتا ماتیس در نقش جنیفر سایمون، آدریان پاسدار در نقش تام و آدام گلدبرگ در نقش پیت بازی می کنند.

The Exorcism توسط MA Fortin و Joshua John Miller در سال 2019 نوشته و کارگردانی شد و پنج سال گذشته را در قفسه ها سپری کرده است. سرانجام در روز جمعه 7 ژوئن وارد سینماها خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر