نینتندو برای روز ماریو برنامه ویژه ای دارد

ظاهرا به زودی اخبار بازی های Paper Mario: The Thousand-Year Door و Luigi's Mansion 2 HD منتشر خواهد شد.

به نظر می رسد که نینتندو سوییچ هنوز یک سال از عمر خود باقی مانده است و می دانیم که امسال حداقل چند بازی اول شخص برای این کنسول منتشر خواهد شد. در همین حال، بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door و Luigi's Mansion 2 HD دو بازی از این لیست هستند که ممکن است به زودی شاهد اخباری در مورد آنها باشیم؛ چرا اینطور است؟ پیورو، یک افشاگر مورد اعتماد نینتندو، چنین ادعایی را در توییتر مطرح کرد.

20 مارس 1402 (10 مارس 2024) روز ماریو است و این مخبر در چندین توییت نوشت که اطلاعات مربوط به دو بازی فوق در آن روز منتشر خواهد شد. او همچنین توییتی با مضمون مشابه را پسندید.

بنابراین، انتظار می رود که به زودی شاهد یک نینتندو دایرکت باشیم. البته این احتمال وجود دارد که نینتندو تریلرهای جدیدی را فقط برای این دو بازی منتشر کند و خبری از برگزاری رویداد نباشد.

تاریخ دقیق انتشار Paper Mario: The Thousand-Year Door Remake و Luigi's Mansion 2 HD هنوز مشخص نشده است. تنها چیزی که می دانیم این است که Paper Mario در سال 2024 و لوئیجی در تابستان اکران خواهند شد. امیدواریم در هفته آینده اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این آثار در دسترس قرار گیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Palworld Builder پیشنهادهای ادغام یا همکاری را بررسی خواهد کرد