چرا اقتباس های بازی های ویدیویی در حال حاضر خوب هستند؟ | در محل

از لحظه ای که باب هاسکینز و جان لگوئیزامو لباس های همسان خود را پوشیدند و Super Mario Bros را راه اندازی کردند. در سرتاسر جهان در سال 1993، طرفداران بازی‌های ویدیویی از خود می‌پرسیدند: آیا اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی می‌توانند همیشه خوب باشند؟ برای سال‌ها، به نظر می‌رسید که پاسخ یک نه قاطع باشد. با اینکه بعضی از فیلم ها بودند نجیب، اکثریت قریب به اتفاق چیزهای زیادی باقی گذاشتند، مانند دیالوگ های خوب و طرح هایی که می دانید منطقی هستند. اما اخیرا همه چیز تغییر کرده است.

در سال‌های اخیر، نتفلیکس با اقتباس‌های تلویزیونی خود از Castlevania، Arkane، Cyberpunk: Edgerunners و The Witcher، نه تنها به موفقیت مالی، بلکه تحسین منتقدان نیز دست یافته است. سال گذشته، اچ‌بی‌او اقتباسی از The Last of Us را ارائه کرد که ارزش آن را داشت که به «تلویزیون پرستیژ» تبدیل شود، در حالی که سریال Fallout آمازون پرایم قبلاً طرفداران را مشتاق فصل بعدی خود کرده است. و فقط برنامه های تلویزیونی مربوط به بازی های ویدیویی موفق نیستند. فیلم Super Mario Bros. دومین فیلم پرفروش سال 2023 با پیشی گرفتن از اوپنهایمر و هر یک فیلم ابرقهرمانی در آن سال اکران شد.

پس چه اتفاقی افتاد که باعث شد فیلم‌های بازی ویدیویی ساخته شوند، خوب، خوبه؟ و مهمتر از همه، همه اینها چه معنایی برای آینده دارد؟ تام و لوسی در مورد خط لوله بازی به فیلم بحث می‌کنند، اینکه چه چیزی تغییر کرده است، و اینکه چگونه این حرکت برای بازی‌های مستقل با روایت‌های جالب – مانند El Paso، Elsewhere، و Dredge – که اکنون معاملات سینمایی خود را دارند، فوق‌العاده است.

بخوانید  اسکار مایر، مرد کول اید و هات داگ سریراچا به عنوان کنترل کننده سوئیچ جاودانه شدند

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، تنها در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر