اسکار مایر، مرد کول اید و هات داگ سریراچا به عنوان کنترل کننده سوئیچ جاودانه شدند


Hyperkin به تازگی کنترلرهای بی سیم نسخه محدود را برای Nintendo Switch و PC با الهام از آن عرضه کرده است سس داغ سریراچا، کول ایدو هات داگ اسکار مایر، از همه چیز هر سه مدل بخشی از سری Pixel Art Hyperkin هستند. اگر یک کنترلر را ترجیح می دهید که فقط یکی باشد کمی هایپرکین که بیشتر مربوط به بازی‌های ویدیویی است، یک جفت بازی را نیز منتشر کرد کنترلرهای تتریس دارای مجوز رسمی. تو می توانی پنج کنترلر را کشف کنید و با کلیک روی دکمه زیر، کیف های حمل Nintendo Switch را در یک مکان مطابقت دهید.

کنترلرهای Hyperkin نسخه محدود
کنترلرهای Hyperkin نسخه محدود

مانند سایر کنترل‌کننده‌های Hyperkin Pixel Art، مدل‌های Sriracha، Kool-Aid و Oscar Mayer به اندازه، شکل و قرارگیری دکمه‌های گیم‌پد اصلی SNES (شامل طرح‌بندی کلاسیک ABXY نینتندو) با دکمه‌های اضافی که از یک کنترلر مدرن انتظار دارید، شباهت دارند. . مانند دو چوب آنالوگ و دسته دوم ماشه های شانه. هر سه مدل دارای حالت توربو، اتصال بلوتوث بی‌سیم تا عمق 30 فوت یا اتصال سیمی از طریق کابل USB-C همراه هستند و از لیست طولانی دستگاه‌هایی مانند Nintendo Switch، Windows، Mac، Android، iOS، Raspberry Pi، Steam Deck پشتیبانی می‌کنند. ظاهراً، آمازون لونا، و اوه… اتومبیل های تسلا.

تنها تفاوت این سه پد در ظاهر آنهاست. کنترلر Sriracha Pixel Art دارای یک شاسی قرمز با چوب شست سبز روشن و برگردان های خروس Sriracha است. نسخه Kool-Aid دارای بدنه آبی است که با میوه و Kool-Aid Man (البته)، دکمه های قرمز، کنترلرهای مشکی و D-pad و دکمه های آبی رنگ روی شانه ها تزئین شده است. مدل اسکار مایر زرد با برچسب هات داگ کارتونی در جلو است. هات داگ فقط خردل دارد (ببخشید سس کچاپ).

بخوانید  وعده‌ی انتشار خبرهای هیجان انگیز از نسل جدید GPU توسط مدیرعامل انویدیا

کنترلرهای نسخه محدود هر کدام با قیمت 40 دلار در فروشگاه آنلاین آمازون یا هایپرکین در دسترس هستند. هر دو کنترلر تتریس واجد شرایط حمل و نقل Prime هستند و نسخه پشته تتریمینو واقعا باحال به نظر می رسد فهرست ها نشان می دهد که این کنترلرهای نسخه محدود دوباره چاپ نخواهند شد. Hyperkin تنها 2000 نسخه از هر کنترلر تتریس تولید کرده است، بنابراین به احتمال زیاد سه مورد دیگر دارای مقادیر مشابهی هستند.

کنترلرهای تتریس
کنترلرهای تتریس

Hyperkin همچنین یک محصول جدید راه اندازی کرد سیراراچا، کول ایدو با موضوع اسکار مایر کیف های حمل Nintendo Switch برای مطابقت با کنترلرها. هر کیس دارای یک پوسته بیرونی با رنگ و برگردان بر اساس سه مارک است. یک بالشتک فوم داخل کیس سوئیچ شما را در جای خود نگه می دارد و می توانید لوازم جانبی کوچک را در جیب های مشبک قرار دهید. اسلات های اختصاصی تا هشت کارتریج بازی را در خود جای می دهند. می توانید هر کدام را با قیمت 20 دلار در آمازون خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر