وعده‌ی انتشار خبرهای هیجان انگیز از نسل جدید GPU توسط مدیرعامل انویدیا

اما مهم‌تر از اینکه هوانگ در ادامه به انتشار اخبار هیجان انگیزی از نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی در کنفرانس GTC 2022 در ماه سپتامبر اشاره کرد. این نخستین بار است که اطلاعاتی از نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی از منابع رسمی منتشر می‌شود.

Jensen Huang مدیر عامل انویدیا

مدیرعامل انویدیا ضمن اشاره به چالش‌هایی که در خصوص قیمت و موجودی بالای کارت‌های گرافیک RTX 30 با آن مواجه هستند، وعده انتشار اخبار هیجان انگیزی را در کنفرانس GTC 2022 داد.

جنسن هوانگ، مدیرعامل شرکت انویدیا در گزارش اخیر خود از عملکرد تیم سبز در سه‌ماهه دوم سال مالی این شرکت، درباره استراتژی آن‌ها برای کاهش موجودی کارت‌های گرافیک نسل فعلی، پیش از رسیدن به نسل جدید این محصولات توضیحاتی را ارائه کرد. هوانگ با «هیجان انگیز» خواندن سری جدید پردازنده‌های گرافیکی این شرکت، خاطر نشان کرد که سری Ampere محبوب‌ترین نسل در میان محصولات این شرکت بوده و تنها مشکلی که در اینباره وجود دارد، تولید بیش از حد آن‌ها است.

تا انتشار جزئیات بیشتر با یک گیمر همراه باشید.



منبع

هوانگ در ادامه توضیح داد که این شرکت درحال مذاکره با شرکای تجاری خود برای اصلاح قیمت محصولات سری RTX 30 است. البته هنوز و با گذشت دو سال از زمان عرضه‌ی این محصولات، هیچ خبری از کاهش رسمی قیمت‌ها نبوده است.

مدیرعامل انویدیا بالاخره به این موضوع اذعان داشته که این شرکت درگیر تصمیم گیری درباره موجودی اضافه‌ی کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30 است. البته مشکل اصلی تعداد این محصولات نیست، بلکه مسئله‌ قیمت آن‌ها است که به‌ویژه در خارج از آمریکا و چین به یک معضل جدی تبدیل شده است. این روزها گزارش‌های متعددی مبنی بر کاهش قیمت مدل‌های رده بالای سری امپر به گوش می‌رسد اما این موضوع لزوماً درباره بازار سایر کشورها صدق نمی‌کند.

بخوانید  دسته ای از کتاب های Cuphead B2G1 رایگان در آمازون هستند
تحریریه مجله بازی یک گیمر