تاریخ انتشار نسخه با کیفیت The Boy and the Heron تعیین شده است

استودیو گیبلی تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و VOD انیمه The Boy and the Heron به کارگردانی هایائو میازاکی را تایید و اعلام کرد.

انیمه پسر و حواصیل سال گذشته روی پرده های سینما اکران شد و سرانجام توانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و جدیدترین انیمیشن هایائو میازاکی برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه باکیفیت انیمه Boy and Fisher مشخص شد. استودیو گیبلی اعلام کرده است که نسخه VOD یا دیجیتال انیمه The Boy and the Heron در تاریخ 5 جولای (25 ژوئن) منتشر خواهد شد.

همچنین نسخه فیزیکی و نسخه بلوری انیمه Boy and Fisherman در تاریخ 3 جولای منتشر خواهد شد. این انیمه در واقع اولین انیمه Studio Ghibli است که نسخه خانگی 4K را دریافت کرده است. سوما سانتوکی، ماساکی سودا، ایمیون، یوشینو کیمورا، شوهی هینو، کو شیباساکی و تاکویا کیمورا از جمله صداپیشگان انیمیشن پسر و حواصیل هستند. هایائو میازاکی کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Boy and the Fishman را بر عهده داشته است.

شخصیت پسر در کنار پیرمرد در انیمیشن The Boy and the Heron

هایائو میازاکی کارگردانی فیلم‌های انیمیشنی مانند قلعه کالیوسترو، ناوسیکا از دره باد، قلعه در آسمان، همسایه توتورو، سرویس تحویل کیکی، پورکو روسو، پرنسس مونونوکه، قلعه روح، پونیو و باد برمی‌خیزد.

او در سال 2013 پس از کارگردانی انیمیشن The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال 2017 میازاکی بازگشت خود را برای کارگردانی انیمیشن دیگری اعلام کرد. طبق گفته استودیو گیبلی، هایائو میازاکی پس از The Boy and the Heron انیمه دیگری را کارگردانی خواهد کرد. انیمیشن پسر و ماهی‌گیر تاکنون بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است و به پنجمین انیمیشن تاریخ تبدیل شده است که به این فروش دست یافته است.

بخوانید  آخر هفته چه بازی کنیم: از فضای مرده تا عروسک های ماتریوشکا

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر