سیستم شهرت در Star Wars Outlaws بر گیم پلی بازی تاثیر می گذارد

به گفته سازندگان، سیستم شهرت در Star Wars Outlaws این موضوع روی داستان اصلی بازی تاثیری نخواهد گذاشت، اما گیم پلی بازی را تغییر خواهد داد.

سازندگان Star Wars Outlaws می گویند که سیستم شهرت این بازی به جای داستان اصلی، دنیای اطراف را تحت تاثیر قرار می دهد. کی ویس او شخصیت اصلی است. آلیس رندل، طراح سیستم روایت بازی سرب Star Wars Outlaws در مصاحبه ای با GameInformer توضیح داد که رویدادهای اصلی بازی همچنان برگزار خواهند شد. سیستم شهرت که جایگاه شما را در میان جناح‌های اصلی که کای در طول بازی با آن‌ها روبرو می‌شود مشخص می‌کند، بیشتر برای تغییر گیم‌پلی و نحوه پیشرفت بازیکن در طول داستان طراحی شده است، اما تاثیری بر داستان اصلی بازی ندارد.

رندل مثالی می‌زند: «اگر مجبور باشید چیزی از پایکس‌ها بدزدید و نزد آن‌ها شهرت بدی داشته باشید، آن‌ها کار را برای شما سخت‌تر می‌کنند، از سوی دیگر، اگر شهرت خوبی نزد آن‌ها داشته باشید، ممکن است باشید قادر به ورود به قلمرو خود و تصرف دستگاه بدون هیچ مشکلی هستند.

اگر فکر می کنید که دزدی از نیزه ممکن است به اعتبار شما نزد آنها لطمه بزند، حق با شماست. رندل توضیح می دهد که این نیز عمدی است، زیرا این ماهیت تجاری دنیای اموات است. ممکن است شهرت شما برای بخشی از داستان خوب باشد، اما به زودی شهرت شما خراب می شود و برعکس. او می گوید: «این شهرت است، نه دوستی. اینها اتحادهای موقتی هستند. “تأثیر شهرت بیشتر بر نحوه واکنش دنیای بازی به شما است.”

بخوانید  چرا برخی از چندجهانی کار می کنند در حالی که برخی دیگر کار نمی کنند؟

کای وایس در جنگ ستارگان با قانون شکنان مبارزه می کند

این واکنش ها در حالت های مختلف و کوچک در طول بازی مشاهده خواهند شد. شاید بسته به اینکه نیروهای کنترل کننده در برخی مناطق چقدر شما را دوست دارند، بتوانید راحت تر در اطراف آنها حرکت کنید. برخی از فروشندگان ممکن است بیشتر یا کمتر از شما هزینه کنند. ممکن است در داستانی به دوراهی برخورد کنید و بر اساس رابطه خود با گروهی خاص، مسیری را به جای دیگری انتخاب کنید. جای تعجب نیست که سیستم شهرت چندان با داستان اصلی Star Wars Outlaws بازی نمی کند.

با توجه به اینکه این بازی به عنوان یک اثر با داستان نسبتا خطی توصیف می شود، اگر در جهان کنترل شده ای مانند جنگ ستارگان باشد، به خصوص در یک بازه زمانی محدود مانند این بازی که مستقیماً بین امپراتوری ضربه می زند. و فیلم بازگشت جدی همانطور که مشخص است، ما شاهد پیچیدگی های زیادی بودیم که قطعاً شگفت انگیز بود. با این حال، کسب اطلاعات بیشتر در مورد K-Wes و دوستانش جالب خواهد بود و Ubisoft احتمالاً تابستان امسال چیزهای بیشتری برای نمایش خواهد داشت..

قانون شکنان جنگ ستارگان در 30 اوت (9 سپتامبر) برای پلی استیشن 5، رایانه شخصی و سری ایکس باکس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر