جدیدترین بازی‌های یوبی‌سافت با بهترین قیمت‌ها تا کنون تخفیف دارند

یوبی سافت فروش بزرگی در وب سایت خود دارد و اگر به دنبال پر کردن چند جای خالی مجموعه Assassin's Creed خود هستید یا یکی از بهترین بازی های سال را روی رایانه شخصی خود تجربه می کنید، خوش شانس هستید. یکی از بهترین معاملات در اینجا برای Prince of Persia: The Lost Crown است که اخیراً منتشر شده است. این ورودی جدید در فرنچایز یک پیچ و تاب مترویدوانیا به مجموعه می دهد و با توجه به اینکه چگونه به عنوان یک ماجراجویی دو بعدی شروع شد، به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند! به طور جدی، این یکی از بهترین مترویدوانیاهای اطراف است. به طور معمول 50 دلار، شما می توانید این انفجار سرگرم کننده و پرانرژی پلتفرمینگ را تنها با 20 دلار دریافت کنید.

برای دریافت تخفیف کامل در بازی Prince of Persia (و سایر بازی‌های موجود در لیست زیر)، باید یک کد تبلیغاتی وارد کنید. LEGEND24. این کد قیمت تمام بازی ها را 20 دلار یا بیشتر با 10 دلار اضافی کاهش می دهد. با کمک این کد تبلیغاتی، می‌توانید تمام نسخه‌های اصلی اخیر یوبی‌سافت را با کمترین قیمت دریافت کنید. به هر حال، Prince of Persia روی Steam Deck فوق العاده کار می کند و برای راه اندازی و راه اندازی تنها به کمی کار اضافی نیاز دارد.

معامله عالی دیگر آواتار: مرزهای پاندورا با قیمت 32 دلار در طول این فروش است. به طور معمول 70 دلار، این یک بازی جهان باز چشمگیر است که در پاندورا اتفاق می افتد، و حتی به دنباله اخیر به کارگردانی جیمز کامرون گره خورده است.

بخوانید  قلب اتمی - 9 چیزی که کاش می دانستم

تخفیف های بازی های رایانه ای فروشگاه یوبی سافت

تمام قیمت های نمایش داده شده با کد تبلیغاتی LEGEND24 اعمال شده است

شبیه Far Cry، Avatar: Frontiers of Pandora به شما منظره‌ای سرسبز برای کاوش، مهارت‌هایی برای بهبود، و مناطقی برای استعمار زدایی از حضور فاسد انسانی و در عین حال پذیرفتن میراث N'avi به شما می‌دهد. همچنین Assassin's Creed Mirage، بازگشتی به ریشه های سری مخفی کاری، تنها با 15 دلار وجود دارد. با چند دلار بیشتر، می توانید با قیمت 20 دلار به نسخه Deluxe ارتقا دهید و یک لباس الهام گرفته از شاهزاده ایرانی، پوسته عقاب و کوه، اسلحه، کتاب هنر دیجیتال و موسیقی متن بازی دریافت کنید.

اگرچه در زمان انتشار مورد انتقاد قرار گرفت، اما اگر کنجکاو هستید در مورد بازی لایو اکشن یوبی‌سافت که در عصر طلایی دزدی دریایی اتفاق می‌افتد، بهتر است سری به Skull and Bones بزنید. در ابتدا با قیمت 60 دلار منتشر شد، اما می تواند با قیمت 20 دلار مال شما باشد.

برای برخی از گزینه های “قدیمی”، یوبی سافت بسته ها و نسخه های کامل بسیاری از بازی های محبوب خود را نیز ارائه می دهد. کل تجربه Assassin's Creed Valhalla شما را برای هفته ها مشغول خواهد کرد، Ghost Recon: Breakpoint با تمام DLC هایش در واقع یک بازی خوب برای یک بازی اکشن خوب است و طرفداران استراتژی می توانند قدرت ذهنی خود را با Anno 1800: Annoverary Edition آزمایش کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر