قلب اتمی – 9 چیزی که کاش می دانستم

بهترین بخش این است که شما در تصمیم گیری خود در اینجا قفل نشده اید. شما می توانید توانایی ها را در هر نقطه از بازی به NORA برای بازپرداخت 100٪ منابع بازگردانید. بنابراین اگر ترجیح می دهید ابتدا توانایی Shield را امتحان کنید، می توانید این کار را انجام دهید و بعداً دو توانایی دیگر را امتحان کنید و بالعکس. بازی در نهایت این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد، اما خوب است که زودتر آن را بدانید تا بتوانید در ساعات کاری شروع به سر زدن به سبک بازی خود کنید. این ویژگی عالی بازپرداخت هنگام جدا کردن سلاح‌ها و مواد مصرفی نیز کار می‌کند، اما هنوز لازم نیست نگران بخش سلاح باشید. این به این دلیل است که برخلاف ارتقاء دستکش، همه سلاح‌ها از ابتدا در دسترس نیستند و باید با استفاده از نقشه‌های موجود باز شوند.

Atomic Heart به شما نمی گوید، اما اگر بعد از ارتقای آموزش رایگان به دستگاه NORA برگردید، خواهید دید که حدود 30 نوروپلیمر قابل استفاده دارید. این به اندازه کافی است تا بتوانید پلیمری شیلد را به تنهایی یا سرمازدگی و جت پلیمری را با هم بپردازید. دومی شما را با 3 قدرت اصلی از همان ابتدا آماده می کند و به شما برتری زودهنگام در برابر دشمنان می دهد.

این بازی که در ساعات اولیه بازی Atomic Heart اتفاق می‌افتد، شما را در خرید «Shok» راهنمایی می‌کند، یک ارتقای اساسی برای Char-Les Sentient Polymer Glove شما. این آموزش، همراه با تجربه من با بازی های مشابه، مرا به این باور رساند که این تنها ارتقاء عنصری است که در اوایل در دسترس من بود. در واقع شار لس حتی می گوید: [“More skills will become available to you soon” clip]اما این 100٪ حقیقت نیست زیرا همه ارتقاء دستکش ها فوراً در دسترس هستند، فقط به وسایل کافی برای آنها نیاز دارید.

بخوانید  صرفه جویی زیادی در جعبه باز Nintendo Switch Joy-Cons
تحریریه مجله بازی یک گیمر