صندلی های بازی Herman Miller و Razer تخفیف های عالی دریافت می کنند

صندلی های گیمینگ منتخب Razer در حال حاضر به صورت آنلاین به فروش می رسد و در چندین مدل Enki و Iskur تا 90 دلار صرفه جویی می شود. اکثر معاملات را می توان در آمازون یافت، جایی که می توانید Razer Enki را در رنگ کوارتز صورتی با قیمت 416 دلار (500 دلار) و در رنگ مشکی با قیمت 450 دلار (500 دلار) انتخاب کنید. شما همچنین می توانید مدل Enki X Black را با قیمت 350 دلار (400 دلار) تهیه کنید.

سپس، در فروشگاه آنلاین Razer، می توانید Razer Iskur V1 را تنها با قیمت 510 دلار (600 دلار) تهیه کنید. در رنگ های مشکی یا سبز موجود است. صندلی بزرگتر Razer Iskur XL نیز با قیمت 600 دلار در آمازون موجود است که 50 دلار کمتر از خرید آن از فروشگاه آنلاین Razer است.

می‌توانید تمام معاملات صندلی‌های بازی Razer را در زیر بررسی کنید، اما اگر در موقعیتی هستید که می‌توانید گران‌فروشی کنید، صندلی‌های Herman Miller برای مدت محدودی با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

معاملات صندلی بازی Razer

Razer Enki X، Razer Enki Quartz Rose، Razer Enki Black
Razer Enki X، Razer Enki Quartz Rose، Razer Enki Black

اگر به دنبال جدیدترین صندلی های بازی Razer هستید، Iskur V2 که در اوایل سال جاری عرضه شد، یک گزینه عالی با صندلی پهن تر، پشتی بلندتر و پشتیبانی بهتر از کمر نسبت به Iskur V1 است. اگرچه شامل تخفیف ها نمی شود، اما همچنان با قیمت 650 دلار در آمازون موجود است.


معاملات صندلی بازی هرمان میلر

صندلی های بازی Herman Miller x Logitech G Embody و Vantum
صندلی های بازی Herman Miller x Logitech G Embody و Vantum

صندلی‌های Razer تنها صندلی‌های بازی موجود در حال حاضر نیستند. با مشارکت Logitech G، صندلی های بازی Herman Miller's Embody، Aeron، Sayl و Vantum با 20 درصد تخفیف در فروشگاه آنلاین این شرکت تا 400 دلار به فروش می رسد – به نظر می رسد تخفیف قابل توجهی باشد، اما این گزینه های لوکس بسیار زیاد هستند. گران تر از Razer حتی با تخفیف. هر مدل در چندین رنگ مختلف موجود است. Embody صندلی پرچمدار هرمان میلر است، اما برای یک مدل “اقتصادی”، وانتوم را کشف کنید.

بخوانید  اعلام بازنشستگی وودی آلن از فیلمسازی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر