منتظر قهرمانان محبوب بیشتر در Marvel Rivals باشید

با بررسی نسخه آلفای خصوصی Marvel Rivals، ماینرها لیستی از شخصیت های قابل بازی را به دست آورده اند.

اگرچه هنوز دو روز تا تست آلفای خصوصی Marvel Rivals در ساعت 3:30 شنبه 22 اردیبهشت 1403 به وقت ایران باقی مانده است، اما داده کاویان اطلاعات این نسخه را بررسی کرده و جزئیات جدیدی را برای طرفداران به اشتراک گذاشته اند که محبوب ترین آنهاست. لیست قهرمانان و NPC ها است.

تیم سازنده پیش از این لیست شخصیت های نسخه آلفای ویژه را اعلام کرده بود و حالا فایل های دیگری کشف شده است که نام دیگر قهرمانان بازی را فاش می کند. با نگاهی به لیست فاش شده می توانیم اسامی هالک، پانیشر، استورم، لوکی، هومن تورچ، دکتر استرنج، مانتیس، هاوکی، کاپیتان آمریکا، موشک راکون، هلا، شنل و خنجر، پلنگ سیاه، گروت، اولترون، جادو، ماه را مشاهده کنیم. . نایت، لونا اسنو، دختر سنجاب، بیوه سیاه، مرد آهنی، زهر، مرد عنکبوتی، مگنیتو، جادوگر اسکارلت، ثور، آقای مارول، سرباز زمستانی، پنی پارکر، لرد ستاره، بلید، آدام وارلاک، جف لندکوسه، Nemor، Psylocke، Wolverine، Invisible Woman، The Thing و Iron Fist.

علاوه بر این، کاوش داده‌های اخیر نشان می‌دهد که پنج منطقه دیگر در Marvel Rivals وجود دارد، یعنی Krakoa، امپراتوری بین کهکشانی واکاندا، پایگاه Hydra Erebus، Klyntar و Eternal Night، و هر کدام نقشه منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

بر اساس این لیست فاش شده از شخصیت‌ها و مکان‌هایی که می‌توانید تجربه کنید، به نظر می‌رسد که سازندگان Marvel Rivals در حال برنامه‌ریزی برای بررسی تاریخچه Marvel Comics هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا قهرمانان و شرورانی را که هنوز به اندازه کافی در بازی‌های ویدیویی معرفی نشده‌اند، کنترل کنند. .

بخوانید  مقایسه به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر